« 1 2 »
Autor Zpráva
esofin
Profil
Zdravim všechny profesionály,nejsem webmaster,ale rád bych znal váš pohled.Stránky jsou klasicky přepracovaná šablona,není to vlastní výtvor,proto bych byl rád-pokud se bude někomu chtít-aby někdo okouknul HTML stránky,jde mi o to,že jsem chtěl docílit a docílil bezchybné validity HTML,rád ale příjmu radu co ještě předělat,dopilovat..třeba zda mám dobře napsaná klíčová slova,někdo píše že mají být ve formátu např. "půjčky" " úvěry" někdo popisuje oddělení půjčky-úvěry-....Zajímavé je,že když jsem použil nástroje na validitu a pžístupnost na www.h1.cz tak je validita OK,ale v přístupnosti mi to ukazuje 2 chyby ( v "hledej a v dotaznáku") jsou tyto chyby problém,nebo mám nechat stránky jak jsou?V současné době pracuji na zpětných odkazech,registracích a pod.,takže mi jde hlavně o to,jak si stojí HTML oproti robotům,vyhledavačům atd. Chci aby pro ně byly snadno čitelné. Stránky jsou na www.esofin.cz ,podotýkám,že jsem v tomto oboru laik,vím že můžu práci s vytvořením stránek zadat firmě a být bez starostí,ale mě baví se učit nové věci.Díky za případnou reakci-na kritiku jsem připraven:-)))
nightfish
Profil
- meta description je na všech stránkách stejný
- <h1>AMERICKÉ HYPOTÉKY</h1> - tohle lze napsat normální velikostí písmen a přes CSS převést na kapitálky
- používat nezalomitelných mezer pro odsazení je zločin (včetně použití dvou a více mezer vedle sebe)
- za čárkou se píše mezera
tiso
Profil
INFOFMACE ?
MVK
Profil *
Na první pohled:
- Hrubá neznalost základů typografie: Mezery před a za diakritickými znaménky, dodržení konzistentnosti (stejná velikost písma u stejných elementů, stejné odsazení).
- Hrubá neznalost pravopisu: neůčelové, autoůvěr, KČ. I věty jako takové jsou dost kostrbaté.
- Jako zvláštní bod nechávám odkazy: Někdy podržené, různé barvy, různé velikosti písem, fonty atd.
- Naopak ne všechny podtržené texty jsou odkazy - matoucí.
- V horním menu je vždy zvýrazněn Úvod, ať je aktivní cokoli.
- Po kliknutí na levé meny není nijak poznat, kde jsem. Alespoň nadpis by měl odpovídat menu, když už to není zvýrazněné u aktivní položky.
- Menu Amerika1, Úvěry1 nepodávají žádnou informaci, případně matoucí informaci.
- Chaotické vertikální mezery mezi odstavci a nadpisy.
- Zajímavý copyright.

Dál to zkoumat nebudu, jako zákazníka by mne první pohled odradil.

Ale abych jen nekritizoval - graficky to vypadá přiměřeně.

Poznámka: Když jde o peníze, je dojem serioznosti nepostradatelný.
Railbot
Profil
Hrubá neznalost základů typografie: Mezery před a za diakritickými znaménky
Nejsou to náhodou interpunkční znaménka, když už jsme u té hrubé neznalosti? A imho ZA se mezery snad dělají, ne?
MVK
Profil *
Jsou interpunkční, mea culpa, mea maxima culpa. Obviňuji se z hrubé nepozornosti a zastřelím se za úsvitu.

Příliš zestručňuji, přesněji: Chybějící mezery za interpunkčními znaménky a přebývající před interpunkčními znaménky. Nesprávné psaní mezer ve spojitosti se závorkami, odkazuji na Stručnou mluvnici českou.
Eddie
Profil
Je to template?
www.styleshout.com
esofin
Profil
Děkuji všem za kritiku,vím že dívat se na něco neprofesionálního je pro vás strašný zážitek.Některé věci chápu,u některých bych přivítal příklad.Myslel jsem,že označení h1....h6 musí být vždy stejné,pokud ne,tím lépe,"úvod"-co jsem si všiml,každá webová stránka má své "home",někde jsem četl,že je lepší použít výraz domů,nebo úvod.Pravopisné chyby-no,pravda,mám co opravovat a mezery taky,to beru(vše psáno v rychlosti).Stručná mluvnice česká-no,máte pravdu,jenže s ohledem na znalosti lidí finanční sféry se opravdu nedají používat profi výrazy,bohužel.Čemu nerozumím a nevím co je tím myšleno:- meta description je na všech stránkách stejný
- <h1>AMERICKÉ HYPOTÉKY</h1> - tohle lze napsat normální velikostí písmen a přes CSS převést na kapitálky
- používat nezalomitelných mezer pro odsazení je zločin (včetně použití dvou a více mezer vedle sebe) . Tak na tohle bych přivítal příklad.Meta description je všude stejný,ale v tom co dělám moc možností změn není.
- Menu Amerika1, Úvěry1 nepodávají žádnou informaci, případně matoucí informaci.- to je pouze označení,na navigaci se bohužel nevejde nápis-neúčelový úvěr bez prokazování příjmu se zástavou nemovitostí. Ale všem upřímě díky,kritika je dobrá věc pokud vede ke zdárnému konci.
Anonymní
Profil *
Je to template?
www.styleshout.com ... že se ptáte když to víte,říkal jsem že jsem přepracoval šablonu,no,myslel jsem že se něčemu přiučím,ale jak vidím,někdo má názor konstruktivní,někdo destruktivní.
Railbot
Profil
esofin
- meta description je na všech stránkách stejný
v meta tagu description (popis) by měl vždy být popis k té konkrétní stránce. Stránka, na které je povídaní o exekuci, by měli mít popis, že je o exekuci a dalších věcech s tím spojených. Stránka s povídáním o hypotékách by měla mít popisek, že je o hypotékách (Např. Hypotéky, jejich druhy a...blabla).

- <h1>AMERICKÉ HYPOTÉKY</h1> - tohle lze napsat normální velikostí písmen a přes CSS převést na kapitálky
v kódu můžeš normálně napsat třeba <h1>Americké hypotéky</h1> a v CSS zapsat h1 {text-transform: uppercase}

- používat nezalomitelných mezer pro odsazení je zločin (včetně použití dvou a více mezer vedle sebe)
To je třeba tohle
<p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;& nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
Pro odsazení je vlastnost padding a margin (http://www.jakpsatweb.cz/css/padding.html)
esofin
Profil
Napíšu to raději normálně,převod CCS neovládám,díky za radu s meta tagem description.Vím že to nebude nikdy dokonalé,ale člověk se učí celý život.
Railbot
Profil
esofin
CSS, ne CCS. Není přeci problém se něco málo naučit. Bez toho těžko ten web dotáhně k nějakému lepšímu vsýledku. Stáhnout šablonu a pak do ní hodit nějaký obsah umí každý, ale tím nevybočíš z průměru a nedostaky zůstanou,
esofin
Profil
Jo,to byl překlep,zrovna u toho zařizuju jednu platební kartu,takže to byla asociace:-)) Já vím že je umění udělat dobrej web,uznávám lidi kteří to umí,ale myslím že nikdo z nich si nesedl k PC a nezačal práskat profi webovky,díky za každou radu,vážim si toho.
esofin
Profil
<a name="TemplateInfo"></a> Můžu se toho nějak zbavit?
Railbot
Profil
esofin
Pořád se tady obhajuješ, jako když ti tady nadáváme :) Nezblázni, učený z nebe nespadl a je jasné, že ne každý umí a potřebuje umět dělat web na vyšší úrovni. Od toho je tu toto fórum, aby lidé mohli požádat o radu.
esofin
Profil
Já vím,nemyslím to tak:-)) ,co mám udělat s tím Templateinfo?Mám to jen přepsat,nebo vyhodit úplně?
Railbot
Profil
esofin
To můžeš úplně vyhodit.
esofin
Profil
Tak,co jsem pochopil z kritiky a rad jsem předělal,ale ještě tam asi je hodně chyb že??
MVK
Profil *
1. Pro orientaci návštěvníka je dobré mít zvýrazněn odkaz menu, který je aktivní (a nejlépe by neměl být "klikací"). V horním menu je stále zvýrazněn Úvod, v levém nic. Pokud už nezvýrazňuji menu, měl by nadpis odpovídat menu. Na těchto stránkách se neorientuji - kliknu na Amerika 1 a nadpis je A10. Do ekonomiky docela dělám, ale název A10 mi nic neříká.
Mimochodem, chybí mezera za A10 v nadpisu.
Vlastně nechápu, proč tam to horní menu je, když je to jen výtah z levého menu?
Když se tam nevejdou texty, napíšu do menu Hypotéka a po najetí myši nechám rozrolovat seznam linků s plnými názvy. Návody na toto se povalují po webu v hojném počtu.
2. Interpunkce mnohem lepší, ale ne dostatečně. Kupříkladu hned nadpis v černé liště nahoře, A10 (namátkou): chybně mezery u závorek (mezera není mezi textem v závorce a závorkou), občas mezera před dvojtečkou, nějaká chybějící tečka mezi větami, nadpočetný znak "..." (2x za sebou).
3. Podtržené smějí být výhradně odkazy, jinak je návštěvník zbytečně maten.
4. V odkazech stále příliš mnoho barev a fontů. Jen odkazy jsem napočítal v 5 provedeních.
5. Logo, popřípadě název firmy (Esofin Hypo Invest), je zvykem dělat jako odkaz na titulní stránku.
6. Levé menu Informace a Registry - jednou je mezera mezi textem a rámem a podruhé ne.

Kromě toho - generovat web z Wordu (nejspíš) není dobrý nápad. Ani částečně. Když už generovat, tak třeba NVU - je česky, zdarma, hezky klikací pro začátečníky a je k tomu určen.
esofin
Profil
MVK-díky za názor,s menu je problém,ta šablona je stažená a jen předělaná,takže se některý výraz opakuje.Ty názvy A10 atd-to je pouze interní označení,pokud děláš do ekonomiky tak sis všiml,že některé programy jsou podobné,není to oficiální označení něčeho na trhu,ale máš pravdu v tom,že je to nicneříkající,vyndám to.To horní menu tam bylo a levé je vytvořeno,když to horní vyhodím,obávám se,že mi spadne celá šablona a já to budu dělat znovu. Úvod-myslel jsem,že na každé stránce webu by mělo být tlačítko které vždy navede návštěvníka na začátek webu.Jinak používám Front Page 2003, NVU mi nesedí i když ho mám taky.Co se týče menu,nevím,ale myslím že navigace je takto dostatečně označena a návštěvník si může vybrat zda chce hledat v hypotékách nebo půjčkách,to je věc názoru a rozbalovací menu??To je pro mě vyšší dívčí:-))) Ale díky za názory.
MVK
Profil *
Není nic jednoduššího, jež zkopírovat a testovat vyhožení menu na kopii na lokálním počítači. Jen šílenec pracuje na ostré verzi v provozu.

K tomu je logo s odkazem na titulní stránku (úvod, home, homepage). Může být i jako první položka levého menu.

Nerozumíme si - když kliknu na položku menu, měl bych na první pohled vidět, na které položce menu jsem.
Kliknu na Hypotéky, nadpis stránky je Hypotéky a v menu je polořka Hypotéky zvýrazněna. Zjednodušuje to orientaci.
Na těchto stránkách kliknu na Amerika1, nadpis je A10 a menu je statické (pořád stejné). Přicházím s kafíčkem za 5 minut a babo raď - na kterou položku jsem to kliknul? Musím prohlížet všechny znovu, než se trefím.

Kvalitní stránky se stejně píšou ručně. Pro běžné měnší projekty mnozí požívají PSPad - je zdarma a česky.
S FrontPage nejde některých věcí docílit. Dle mého názoru je NVU lepší, ale nevnucuji.
esofin
Profil
http://www.uvery-pujcky.cz/hlavni-stranka.aspx Tak se koukni třeba na tyhle webovky,asi je vše věcí názoru,ale mě se zdají nepřehledné.Asi projedu web a podívám se na několik stránek,možná se přiučím.Líp se mi celá problematika chápe když ji vidím názorně.
MVK
Profil *
Viděl jsem lepší, ale mají něco do sebe. Umějí prodat produkty - hned na ráně je stručný popis a vychválení právě našeho produktu.
Kdo to vyráběl, ten o marketingu leccos ví!
Technicky vzato mne ovšem nenadchly.

Co se menu a rozvržení týče, kupříkladu:
http://www.gemoney.cz
Nedělám pro ně, ale stránky mají dobré:
1. Navigace - klepnu na horním menu na položku, položka zůstane zvýrazněná, nadpis stránky odpovídá menu a vyjede levé menu kontextově ke zvolené položce.
2. Logo vede na titulní stranu.
3. Hlavní stránka nabízí aktuální progukty.
4. Vyhledávání na ráně.
5. Průvodce řešením.
Prostě autoři dělají všechno pro to, aby zákazník rychle našel požadovaný produkt, i když ani neví, jaký chce.
O tomhle jsou dobré komerční stránky - prodat svoje zboží.
esofin
Profil
Tak pro tuhle banku nedělám,ale souhlas,i když se sebezapřením:-)) Jenže...takový web stojí nehorázný peníze a nejsem majitel velký banky,je ale fakt,že se z toho dá lecos usoudit.Neštěstí pro mě je,že jsem tvrdohlavej mezek a chci si web vytvořit za každou cenu sám i přes to,že jak to tu pročítám je to pro mě Španělská vesnice,musím ale konstatovat,že ten kdo umí postavit dobrej web si zaslouží každou korunu co si naůčtuje,klobouk dolu před Váma všema tady!!!
esofin
Profil
Tak pro tuhle banku nedělám,ale souhlas,i když se sebezapřením:-)) Jenže...takový web stojí nehorázný peníze a nejsem majitel velký banky,je ale fakt,že se z toho dá lecos usoudit.Neštěstí pro mě je,že jsem tvrdohlavej mezek a chci si web vytvořit za každou cenu sám i přes to,že jak to tu pročítám je to pro mě Španělská vesnice,musím ale konstatovat,že ten kdo umí postavit dobrej web si zaslouží každou korunu co si naůčtuje,klobouk dolu před Váma všema tady!!!
MVK
Profil *
Všechno zmíněné by mělo jít i ve FrontPage. Ne tak elegantně a bez skriptování to bude mnohem větší dřina, ale šlo by to.
Problém je udělat analýzu a říci, co vlastně chci. Pak přijdou odborníci na marketing a řeknou, jak toho dosáhnout.
Návrh a převedení do kódu je až ta poslední záležitost.
esofin
Profil
Copak o to,s kódem si poradim,ale absoulutně nevim kde vzít grafiku nebo polotovar na banery,navigaci atd,mám grafický programy,ale je to fakt dřina když se jde cestou pokus/omyl.
nightfish
Profil
ale absoulutně nevim kde vzít grafiku nebo polotovar na banery,navigaci atd
zaplatit grafikovi?
MVK
Profil *
Jak podotkl kolega nightfish. Já taky nedělám grafiku - sice to umím, ale jiní to umí lépe a mnohem rychleji.
Kromě toho na seriozních stránkách té grafiky zase tolik není - pár barevných přechodů, nějaká čára a tím to hasne. To v libovolném vektorovém editoru udělá i začátečník.
Kumšt je navrhnout hezkou a moderní grafiku - to chce výtvarný talent a znalosti marketingu, udělat ji v editoru už takový problém není.
dead
Profil *
dsfdsfdfs
« 1 2 »
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.