« 1 2 »
Autor Zpráva
esofin
Profil
Zdravim všechny profesionály,nejsem webmaster,ale rád bych znal váš pohled.Stránky jsou klasicky přepracovaná šablona,není to vlastní výtvor,proto bych byl rád-pokud se bude někomu chtít-aby někdo okouknul HTML stránky,jde mi o to,že jsem chtěl docílit a docílil bezchybné validity HTML,rád ale příjmu radu co ještě předělat,dopilovat..třeba zda mám dobře napsaná klíčová slova,někdo píše že mají být ve formátu např. "půjčky" " úvěry" někdo popisuje oddělení půjčky-úvěry-....Zajímavé je,že když jsem použil nástroje na validitu a pžístupnost na www.h1.cz tak je validita OK,ale v přístupnosti mi to ukazuje 2 chyby ( v "hledej a v dotaznáku") jsou tyto chyby problém,nebo mám nechat stránky jak jsou?V současné době pracuji na zpětných odkazech,registracích a pod.,takže mi jde hlavně o to,jak si stojí HTML oproti robotům,vyhledavačům atd. Chci aby pro ně byly snadno čitelné. Stránky jsou na www.esofin.cz ,podotýkám,že jsem v tomto oboru laik,vím že můžu práci s vytvořením stránek zadat firmě a být bez starostí,ale mě baví se učit nové věci.Díky za případnou reakci-na kritiku jsem připraven:-)))
nightfish
Profil
- meta description je na všech stránkách stejný
- <h1>AMERICKÉ HYPOTÉKY</h1> - tohle lze napsat normální velikostí písmen a přes CSS převést na kapitálky
- používat nezalomitelných mezer pro odsazení je zločin (včetně použití dvou a více mezer vedle sebe)
- za čárkou se píše mezera
tiso
Profil
INFOFMACE ?
MVK
Profil *
Na první pohled:
- Hrubá neznalost základů typografie: Mezery před a za diakritickými znaménky, dodržení konzistentnosti (stejná velikost písma u stejných elementů, stejné odsazení).
- Hrubá neznalost pravopisu: neůčelové, autoůvěr, KČ. I věty jako takové jsou dost kostrbaté.
- Jako zvláštní bod nechávám odkazy: Někdy podržené, různé barvy, různé velikosti písem, fonty atd.
- Naopak ne všechny podtržené texty jsou odkazy - matoucí.
- V horním menu je vždy zvýrazněn Úvod, ať je aktivní cokoli.