Autor Zpráva
volejbálek
Profil *
http://www.tjslavoj.unas.cz
Co na to říkáte? Má to nějaký glanc? A co je tam špatné?
Moc dík za názor
Kamil V
Profil
1) tabulky nejsou určeny k vytváření struktury webu
2) ten nadtrhávací hover u odkazů není místama pěkný, lepí se to na kraje jiných objektů (nad odkazem je málo místa)
3) v horním (vodorovném) menu není pěkný červený hover na modrým podkladu
4) celé to na mě působí dost zmateně, dost možná je to použitím sedmi druhů fontů v jednom textu

sečteno podtrženo, při prvním pohledu na web vůbec nevím o čem to je a nevím kam mám kliknout abych to zjistil
volejbálek
Profil *
Dík za názor.Co by jsi mi tedy hlavně doporučil?Jsem úplný začátečník.Nevím ani co je to hover.
volejbálek
Profil *
Tak to už jsem tedy pochopil - ten hover.Zkusím se v tom tedy ještě pohrabat.Zatím teda moc názorů nepadlo.
volejbálek
Profil *
Proč nikomu nestojím za názor???
Mistr
Profil
volejbálek
(1) Jak zde již bylo zmíněno, celkově stránky působí nepřehledně. Klepnu-li ve vodorovném menu na položku Hoje, chci jednoznačně vidět, že se nacházím v sekci hokej. Řešení by mohlo být třeba zbarvení jednotlivých prvků (pro fotbalisty napříkald zelenkavě, u hokejistů modře apod.). K nepřehlednosti přispívá i obrovská spousta odkazů po obou stranách. Co je menu a co jsou odkazy někam mimo?
(2) Postrádám klikací logo.
(3) Obrázek http://www.tjslavoj.unas.cz/tjslavoj_soubory/hala1.png by bylo, myslím, možné udělat profesionálněji, ale předně, zmenši jeho objem: 2,3 mega jsou skutečně strašně moc!
(4) V pravém sloupečku si oprav Zpravodajství ČT24.
(5) Co znamenají v menu položky volné? Pokud do nich nic nemáš, pak je zlikviduj, ne?
volejbálek
Profil *
Dík
položky jsou volné,protože se stránky teprve tvoří.
S tím nepřehledným stavem se pokusím něco také ještě udělat.Jen nevím co.Všechno se mi předělávat taky nechce.
Milocatch22
Profil *
Ahoj,

nepřehledné jsou podle mě kvůli 4 sloupcům (3 jsou až dost a v tom čtvrtém máš spoustu, dle mého názoru, zbytečných věcí)