Autor Zpráva
marvas
Profil
Dobrý deň,

Poprosím ohodnotiť MarVas webdesign. Hodnoťte všetko (design, kód, použiteľnosť, prístupnosť, SEO atď) čo sa len dá.

Ďakujem
Neudy
Profil *
Nejsem žádný odborník, ale mimo hlavní stránky jsou ostatní stránky zarovnané částečně vprava. Já osobně bych je vycentroval. A dále je v uvodní stránce odkaz na toplist - přijde mi tam zbytečný. Design se mi jinak líbí, ostatní věci hodnotit nebudu, protože tomu až zase tak nerozumím :o)
xthomas
Profil
v kodu bych prehodil pořadí těch dvou sloupcu aby nahore byl (v kodu) sloupec s textem a hlavními nadpisy, myslim že je to pro SEO dobré a při vypnutých stylech taky. na jaké klíčové slova ses zaměřil?žádné nemá dostatečnou hustotu..

v IE se ti to cele rozletí, zřejmě neošetřený box model..

designově docela dobré, pokus o moderní design. na to šedé pozadí by se hodil asi nejaký jemný pattern.
Kamil V
Profil
moc se mě to nezdá, hlavička nesedí ke zbytku,
první nadpis je od hlavičky oddělen linkou, což je taky divný.

V kontaktech mailform od BlueBoardu taky nevypadá moc reprezentativně.

Ty minibannery jsou delší než linky kterýma se nadtrhávají nadpisy. Tím pádem banner jakoby přetéká pryč.

Na titulce je poměr vět k nadpisům téměř 1:1
marvas
Profil
Kamil V
první nadpis je od hlavičky oddělen linkou, což je taky divný.
Mne sa to páči.

V kontaktech mailform od BlueBoardu taky nevypadá moc reprezentativně.
Keďže je to zatial na wz, kde mi nefungoval môj vlastný odosielací formulár tak som to musel vyriešiť takto.

Ty minibannery jsou delší než linky kterýma se nadtrhávají nadpisy. Tím pádem banner jakoby přetéká pryč.
Dik mňa by to nenapadlo

Na titulce je poměr vět k nadpisům téměř 1:1
Ten text na ľavo mal byť dlhší ako ten na pravo. Zatiaľ som tam doplnil text len tak aby bol.


xthomas
v kodu bych prehodil pořadí těch dvou sloupcu aby nahore byl (v kodu) sloupec s textem a hlavními nadpisy, myslim že je to pro SEO dobré a při vypnutých stylech taky.
Dik za postreh