Autor Zpráva
hannah
Profil
Chcela by som poprosit o zhodnotenie stránky Kurz aktívneho rodičovstva
Robila som ju ako absolútny amatér vo FP minuly rok (pozostatky mrkvickového kódu na "úradnom šimlovi" práve dorábam;-) a teraz mierne poupratovala kód ale pri zachovaní tabulkového layoutu (hrozné viem;-), ale potrebujeme, aby fungovala stále.
Chcela by som ju ale prerobit a vyhodit tabuľku von. Než sa do tocho pustím, chcela by som poprosť o zhodnotenie, čo je dobré a čo je úplne naprd a tak vuobec, nech viem, ktorým smerom sa uberať.
Ďakujem
Mistr
Profil
hannah
(1) Text v hlavním sloupci je příliš nezáživný a jednolitý. Osvěžil bych ho fotografií, podnadpiskem či vodorovnou čarou apod.
(2) Ukáži-li myškou v pravém sloupci na položku one woman press celý text ujede dospodu. To bych změnil, resp. změnil bych reakci na najetí ukazovátka myšky. Ještě horší je to u položky nesthakchen-sk.
(3) Na titulní stránce působí položka v levém menu 2763 (teď už tam bude jistě jiná cifra, neb je to údaj počítadla) jako další odkaz z menu. Proč to? Myslím, že je to špatné.
(4) Titulní stránka obsahuje v levém sloupci text wendový kurz. O co se jedná?
(5) Ikonky v levém sloupci bych vycentroval.
(6) Jen tak mezi námi: proč slovenské stránky hostují na české doméně?
(7) Zauvažoval bych, zda v kontaktech nepsat telefonní kontakty v mezinárodní formě. Například +421 0903 797 758
(8) Fotogalerie? No, mnoho tam toho není. Přesto se to poměrně dlouho natahuje. Déle, než jiné stránky.
(9) Nešlo by si více hrát s barvami?
(10) Ze stránky http://www.rodicovstvo.unas.cz/vybavicka.htm nelze v menu klepnout na položku pre bábätko

To je podoba:

a
Mistr
Profil
(10) Ze stránky http://www.rodicovstvo.unas.cz/vybavicka.htm nelze v menu klepnout na položku pre bábätko
Zpět, jsem blbec. To je vlastně odkaz na tu samou stránku. V tom případě bych ale zavedl i hover efekt do menu.
loyza
Profil