Autor Zpráva
ooze
Profil *
Zdravim všechny,

zhodnoťte design webu www.hako-mzdy.cz

Kod snad ani nekritizujte :-) jsem začátečník, takže jak to vypadlo z FrontPage, tak to je! :-)

Děkuji OOZE
ronnie
Profil
Muzu ti uprimne rict, ze se mi web libi, na to, ze jsi zacatecnik, tak je to vazne pekny kousek!!!
je to jednoduchy, pristupny design, jedine, co mi tam vadi, je ten spodni posuvnik, neslo by ho dat pryc?
Na kod jsem se nedival, ale pokud rikas, ze je to v FP, tak je to jedna z nejlepsich stranek, kterou jsem kdy s timto nastrojem videl delat.
Opravdu hezke;)
ooze
Profil *
Díky, ladil jsem to pro Mozzilu, kde to je bez onoho posuvníku. Udělat to tak, aby ten posuvnik nebyl na Mozzile i IE bohužel neumim :-(

OOZE
Šlaha
Profil
Je to jednoduché a hezké. Akorát bych dal pryč ty tečky mezi odkazy. Ten obrázek má šířku 1024 pixelů. To není moc šťastné rozhodnutí, rozlišení 800 x 600 je ještě pořád používané, navíc něvo zabere posuvník, ideální šířka by byla 770px.
Freedas
Profil
jj, udelej to tak, at to neni bez posuvniku a super :-)
crater
Profil
- zkus si zvětšit písmo (ctrl+kolečko myši; jinak je to i někde v nastavení prohlížeče)
- jsi začátečník a tak doporučuju se naučit css http://www.jakpsatweb.cz/css/
- jinak moc hezká stránka :-)
misul
Profil *
je to pekny takovy ucetni doufam ze mas na vsechno doklad - na tu oranzovou, na ty fotky z databanky atd. : ))))
SQ
Profil *
hej dobrý asi se dám na FrontPage :-)
Kráťa
Profil
Kazí to pouze ten posuvník.
Co to udělat tak, že obrázek by byly pouze ty fotky a celé byto vylo v něčem, co by mělo oranžové pozadí a samo by se to roztáhlo na celou šířku jakkoli velkého monitoru?
Kráťa
Profil
Nejrychleji to umím spáchat v tabule, co mám na mysli, je k vidění na
http://www.obcasnicek.nazory.cz/ruzne/ucetni.html
ooze
Profil *
Zdravim Kráťu,