Autor Zpráva
Verča91
Profil *
www.ftipky.mysteria.cz prosím omrkněte :-)
Verča91
Profil *
btw. kompletně v HTML, jsem začátečník :-)
tiso
Profil
Stránka možno obsahovo zaujme ľudí v Tvojom a nižšom veku, ale prevedenie je hrozné. Dnes sa stránky robia inak.
tozi
Profil
Verča91
na zaciatocnika spoko praca
YoSarin
Profil
Verča91
To jsi opravdu kódila sama, nebo ti pomáhal nějaký WYSIWYG editor? Jestlis to psala sama, tak máš neuvěřitelný talent pro zmatek.
Jak se říká hodně začátečníkům - prostuduj www.jakpsatweb.cz a http://polopate.jakpsatweb.cz . Určitě ti to pomůže. Hlavně nezapomínej, že existují i jiné (a daleko vhodnější) struktury než tabulka.
Zkus si to zvalidovat - není to sice podstatné pro funkčnost, ale pomůže ti to vychytat některé chyby.
Provedení je opravdu silně nic-moc (výrazně blíž k tomu nic), ale když jsem začínal já, tak to bylo ještě podstatně horší (a jaké teď dělám hezké weby :-P).
Hodně mě překvapuje, že je to celkem rozsáhlý web - slušel by mu hezčí kabát - nevzdávej se a určitě to dotáhni a upravuj a opravuj - výsledek bude stát za to.

Yo'Sarin
Verča91
Profil *
Jo, to já sama no... Používam PSPad, WYSIWYG ne... Začínala sem v texťáku, až potom jsem se doslechla, že taky existuje něco jako FrontPage :P
Ale jinak děkuju moc, od příštího roku jdu na střední na IT, takže uvidíme, nějaká změna asi proběhne :-)
Jinak www.jakpsatweb.cz jsem studovala (teda spíš jenom začátek) ale všechno co používám, jsem se naučila tam, takže asi na to kouknu ještě dál.
jonge
Profil
Verča91
Grafika opravdu nic moc. Zkus se inspirovat grafikou a kódem u různých webstudií. Grafika se totiž většinou dělá ve Photoshopu nebo GIMPu, takže pokud chceš dělat grafiku, nauč se tyto programy ovládat. Pokud by ses chtěla věnovat kódování, doporučuju si pročíst které tagy jsou povolené a které ne atd. Pomůže ti možná i http://semantika.name/ .
Verča91
Profil *
Prosím o znovu-zhodnocení, trošku jsem na tom mákla :-)
radim93
Profil