Autor Zpráva
monka40
Profil
http://www.vinarnaroyal.ic.cz/

pro příště se chci vyvarovat začátečnických chyb a podotýkám, jsem naprostý samouk, tak jen do mě! :-))
tiso
Profil
nedostatočný kontrast, Tebe sa to dobre číta?
pEeLL
Profil
dole se mi zobrazuje datum Úterý 10. 4. 107 nemluve o tom ze datum na strance nikoho nezajina protoze ho ma jiz ve svem OS.
YoSarin
Profil
1) Kliknu na menu a někam se dostanu. Ale co to... menu je fuč... A já musím pracně přemýšlet který čudlík na klávesnici udělá ono window.history.go(-1); (to proto že jsem líný jeztit na to čudlítko v prohlížeči)
2) Proč jsou všechny fonty takové nějaké boldnuté?
3)
<style>

<div class="sourceRow"><a class="sourceLine">1</a><span class="sourceRowText"></span></div><div class="sourceRow"><a class="sourceLine">2</a><span class="sourceRowText">a {color: #a52a2a}</span></div><div class="sourceRow"><a class="sourceLine">3</a><span class="sourceRowText"></span></div>
</style>
Co to je? A proč je to ve style? A dokonce pod tím ještě jednou?
4) proč mixujete <style> s inline prvky?
5) style dejte do externího souboru (nejlépe)
6) tolik !important pohromadě jsem v životě neviděl
7) proč je to tabulka?
8) hlavička mi přijde špatně čitelná
9) na displeji mám stažený jas - nečte se to zrovna dobře
10) hodně štěstí :)
Railbot
Profil
monka40
Mám na tebe otázku. Víš k čemu slouží "!important"?
Plaváček
Profil
Railbot

!important do kodu stranky vkládá IC lišta, v tom je autor nevinně.
monka40
Profil
Jo jo Plaváčku, zrovna jsem to chtěla napsat, že za to nemůžu... Díky :-))
monka40
Profil
Ale už pracuju na odstranění chyb, kritika je na místě, chci se to naučit! :-)
V tom STYLE mám jen a {color: #a52a2a}, nevím, proč se vám tam ukazuje něco navíc, to jsem z toho jelínek...
YoSarin
Profil
monka40
Aha - možná už mi svítá -