Autor Zpráva
PPP
Profil *
Co na to říkáte? (jsem začátečník)
Lexter
Profil
www.cislicovatechnika.wz.cz

Mnoho z nás tě neoohodnotí, když sem nedáš klikatelný odkaz ;) Je tu hodně lenochů.
Tomáš Langer
Profil
Na wz jsou zakázány úvodní stránky, pak to logo na uvodu je tak velké že když mám 1024x768px tak ho stejně nevidím celé což je trošku zarážející a dal bych pryč ten rámeček kolem něj. No když odkliknu vstupte, tak nemám příliš rád rámce a ty barvy....no ale na začátečníka se na to koukat dá. ale určitě doporučuji css a optimalizovat to i pro nižší rozlišení.
Petr Tichý
Profil
Šílené barvy, rámy, vstupní stránka, js blbovinky. Veliká slabota.
Inpocasi
Profil
Běhající text je nepěkný, špatné barvy (dal bych světlejší), frame s šedivými rámy bych odstranil

Což si stáhnou nějakou hotovou šablonu: http://www.freewebtemplates.com/
PPP
Profil *
Kritizovat umí každý..., chtěl bych vidět vaše výtvory (poslední dva příspěvky nepovažuji za konstruktivní)!!!
Tomáš Langer
Profil
Děkuji že mou kritiku považuješ za konstruktivní. Ovšem dal jsi sem zhodnotit web ty ne oni....
Petr Tichý
Profil
PPP
Kritizovat umí každý
To není pravda ;o)

chtěl bych vidět vaše výtvory
Posluš si. Můžeš mi klidně dokázat, že umíš kritizovat. Ale soukromně. (e-mail)

!!!
Zasekává se ti klávesa. Kup si novou klávesnici.
bukaj
Profil
4PPP
to, že jsi sem dal zkirtizovat web a napsal, že jsi začátečník, ještě neznamená, že ti to všichni budou vychvalovat. mimochodem souhlásím s Petrem Tichým a Inpocasi. rámy se mohou zdát ze začátku jako skvělá věc, ale věr mi, že časem zjistíš, že jsou k ničemu, prostě nemají budoucnost. ale jinak se ti to docela povedlo, vím, páč jsem taky takhle začínal.
Mistr
Profil
PPP
(1) Proč vstupní stránka? Když už ji tam máš, pak dej klikací i obrázek

(2) Chybí titulke stránky (tag TITLE v části HEAD).
(3) Musí tam běhat ten text?
(4) Některé položky menu jsou prakticky nečitelné - například Logické členy -> S otevřeným kolektorem.