Autor Zpráva
nik
Profil *
Zdravíčko,
rád bych tady s vámi prodiskutoval pár věcí. Tak předně, s tvorbou webu sem začal před rokem a jsem totalní amatér. Zato mě to dost baví. Rád bych dělal stránky i v budoucnu, a to stále lepší a stále krásnější. Myslíte že člověk s průměrnou inteligencí a s průměrnym grafickym cítěnim, kterej je samouk, může rozjet kariéru v tomhle směru? Rád bych byl někde zaměstnanej kolem webu, zatim třeba jen jako učeň, zadarmo. Mam chuť do práce, mam chuť se učit, i když mi pravda ty různý písmenka, značky a klikiháky nejdou do hlavy. Jinak studuju na AVU, v ateliéru kresby, tak bych řekl že nějaký cítění snad mám.

Tady můžete kouknout na můj jednoduchej web co sem si udělal, stále to předělávam
http://www.avu.cz/nikolaculik

Tady jsou další weby co sem zplodil (na zdrojový kódy radši moc nekoukejte)
http://www.mira.webz.cz/mira
http://www.avu.cz/kresba

Můžete kritizovat
Tak jo, mějte se hezky. Doufam že nekdo zareagujete.
Nik
Taps
Já bych tam přidal více grafiky, udělal bych to trošku pestřejší..
nik
Profil *
Já bych tam přidal více grafiky, udělal bych to trošku pestřejší..

Dík za názor. V tomhle já právě tíhnu k co možná nejjednoduššímu řešení. Samozřejmě že by bylo možná lepší něčím to ještě osvěžit, mně se ale líbí maximálně minimalistické stránky bez zbytečných zbytečností.
Taps
Máš pravdu každý má trošku jiné grafické cítění a každému se líbí něco jiného...vše záleží na vkusu
Vladosik
Me to prijde jako docela originalni napad, mit takto pojate stranky... Ta jednoduchost se mi libi... Jinak chces kritizovat ale na zdrojovy kod koukat nemame, takze uz nemam co hodnotit...
Presto ten design by sel mnohem lepe udelat pres css, odkazy jako obrazky vyhodit, pouzivat validator a zbavit se dalsich zacatecnickych navyku. (tak jako se jich postupne, diky teto dikuzi, zbavuji ja)