« 1 2 »
Autor Zpráva
basha
Profil
Vím že kvalita je nic moc. Upřímně já a počítač jsme nepřátele. Ale tohle je jen pokus začátečníka tak mi prosím řekněte jestli byste tu stránku skoukli nebo s hrůzou vypnuli obrazovku.
Adresa je basha.echo.sweb.cz
Vladosik
Profil
Opet pro nas line - http://basha.echo.sweb.cz

Edit: Tak jsem na to koukl, myslim ze by bylo dobre, kdyby jsi se jeste ucila a nedopustela se zakladnich chyb pri tvorbe webu. Tohle je dobre pro Tebe, ale pochybuji ze se to bude libit nekomu, kdo na ty stranky zavita. Hybaj si precist aspon zaklady na www.jakpsatweb.cz.
Take si precti hodnoceni jinych stranek, at vdis co vse je spatne, pro Tebe to plati dvojnasob.
basha
Profil
Ach bože...já na to zapomněla...:(
YaD
Profil
0.000001/10
Nijaké CSS a to hovorí za všetko, síce ja som tiež začiatočník ale nejako to už ujde, ako to spomenul klokyn "Zatiaľ je to slabota, ale na to že máš 11, ... .
http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vthread&forum=2&topic=48 106
Gekon
Profil
YaD
Prosím... nepiš:))

basha
Obrázek jednorožce má 135 KB, to je moc. Chvilku mi trvalo, než jsem našel to menu.
Chtělo by to nejdříve studovat, studovat, a studovat. Absence grafiky, aspoň že kód je jakž takž přehledný, i když zastaralý a plný zbytečností.

PS: Celkem se mi ten bestiář líbí, mám co studovat:)
AlešD
Profil
Pro nás, kteří nepoužívámě jako primární prohlížeč IE, bych poprosil o doplnění kódování do sekce HEAD:

<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1250">

jinak si moc nepočtem.

Jinak, obsahově zajímavé, ta černá je tam přiměřená, obrázky pěkné. Kód je poněkud, jak to říci, postarší. Tagy FONT, U, se už několik let s úspěchem nahrazují pomocí CSS, ale na začátečníka se mi to docela líbí.

Poslední věc stylování scrollbarů není zrovna to nejlepší využití CSS, navíc (tuším) v FF nefunguje a v Opeře lze vypnout (lépe řečeno je implicitně vypnuté). Za třetí je to na nic.
basha
Profil