Autor Zpráva
Pipo
Profil *
Som zvedavý na Vaše hodnotenie mojej stránky? (som len začiatočník) dúfam, že mi to pomôže - ďakujem.
http://mojweb.sk/Pipo
Marty
Takže:
- text v hlavičce je málo viditelný(slabý kontrast)
- vlající vlajka mi příjde příliš rušivá
- počítadla ani reklamy mi do vzhledu stránky příliš nezapadají, pryč
- chybí DTD
- layout je v tabulkách, špatně se mi to čte, takže kód nehodnotím
- nedával bych stejnou barvu odkazům a zvýrazněnému textu, potom se v tom špatně orientuje
Martin
Podtrhej odkazy, nebaví mě jezdit myší po stránce a hledat co odkaz je a co odkaz neni
Kráťa
Jednou to je modré a je to odkaz, podruhé je to modré a odkaz to není...
Na můj vkus moc barev.
Polaroid
To vypadá tak nějak komerčně, nezdá se vám. Podle mě je to teda vod někaď vokopírovaný, jinak si takto komerční vzhled nedokážu vysvětlit. Co si o o tom myslíte.

Co se týče stránek samotných, tak vykazují všechny známky komerce tj:
I. Nepřehledné
II. Ztrácím se tam
III. Ošklivé barvy
IV. Všude samý banner, reklama, obrázek, barvička etc.
V. Takový reklamní poutač

A moje doporučení: omezit barevnost tak na maximálně tři barvy, a odstranit veškerou reklamu, no a pochopitelně zlikvidovat tu anketu od blueboardu.

PS: ta komprese toho loga (nebo je to reklama :-) je příšerná.
PPS: nebarvi scrollovací lištu, mě to sice tak moc nevadí, ale jsou lidé kterým ano.

To je asi tak všechno. (kód jsem tradičně nehodnotil, protože mě upřímně vůbec nezajímá)
mat
Co se týče stránek samotných, tak vykazují všechny známky komerce

zajímavý pohled na komerci - to jestli jsou stránky komerčního nebo nekomerčního rázu bych asi moc neposuzoval podle vzhledu, nýbrž podle obsahu...
RiZe
1) Počítadel, anket, reklam je tam jako nasr... tedy, chtěl jsem říct moc. Nemusíš dávat reklamu na všechno co na netu uvidíš
2) Odstraň jezdící text, nebo ho alespoň spomal :(
3) Optimalizováno pro IE. To na nás Firefoxáky pěkně kašleš :) - Pryč
4) nepřehledné, modrá barva pro norm. text i pro odkazy.