Autor Zpráva
brittanica
Profil
Zdravím, ráda bych znala váš upřímný názor na moji stránku. Zajímá mně úplně všechno...barva, provedení atd. Přijmu veškerou kritiku, jsou to moje druhé stránky a chtěla bych, aby to vypadalo tak trochu k světu... (Ty první jsem dělala o vánocích ve wordu.) Díky moc všem.
A teď ještě odkaz.

http://www.dobrmani.com/


Brittanica.
Acci
Profil
* Nepoužívej vstupenkářské stránky
* Zruš běží text, návštěvníka to jen rozptiluje
* Stejně tak i animované obrázky
* Po kliknutí na vstupte by se nemělo otevřít nové okno (tab)
* Ve fotogalerii náhledy zmenši v nějakém grafickém editoru a ne pomocí HTML
* Počitadlo zajímá pouze tebe, schovej ho
* Některé obrázkové tlačítka jsou špatně čitelné
* Navigačním tlačítkům chybí alt
* Podtrhávej pouze odkazy
* Zruš po najetí na odkaz blikání
* Hudba na pozadí asi není nejlepší nápad
brittanica
Profil
Díky moc,

jak jsem psala jsem ale začátečník a některým věcem tady nerozumím.
- vůbec nechápu, jak se mi stalo, že po kliknutí vstupní stránky se mě první stránka otevře v jiném okně. Prosím poradte mi ;o)
- Co znamená navigačním tlačítkům chybí alt???

Děkuji.
ax123
Profil
Co znamená navigačním tlačítkům chybí alt???
To znamena, ze kdyz najedes na odkaz neukaze se ti v "bubline" alternativni text
http://www.jakpsatweb.cz/html/obrazky.html#img
Acci
Profil
vůbec nechápu, jak se mi stalo, že po kliknutí vstupní stránky se mě první stránka otevře v jiném okně. Prosím poradte mi ;o)
Alepoň mně ve Firefoxu
brittanica
Profil
To Acci: Tak to by mně taky zajímalo...
Kráťa
Profil
* Mě se to také otevřelo v novém okně. Nápisy na tlačítkách mi přijdou málo čitelné, možná by to vyřešil větší rozpal písma, nebo jiný font.

* Když se ta stránka otevře, tak by tam už mohl být nějaký text, třeba to o nás, ne zase někam klikat.

* Vstuptestránku a jezdící text nebrat.
brittanica
Profil
A může se ještě na něco zeptat?