Autor Zpráva
Tester
Profil *
Dobrý den přátelé,
prosím o předběžné zhodnocení tohoto webu.
Cíl webu je převážně účel, obsah a pamatovatelnost.
Jednoduché pojetí, snad maximální předání informací, snaha o použitelnost.

Web je stále v rozpracvaném stavu, proto prosím nekritizujte maličkosti.

Prosím kritizujte celek, uživatelskou použitelnost, SEOmatiku, první dojem. Případně doporučte vylepšení...

Pokud se vám web vůbec nelíbí a myslíte, že je zcela nepoužitelný, obhajte svá tvrzení ráznými argumenty (ne typu ta barva se mi nelíbí :-)).
Tester
Profil *
Odkaz cílového webu
Neudy
Profil
První dojem -->Ta oranžová barva mě bije do očí.
Celek --> Na webu jsou 3 obdélníky - modrý, černý a oranžový.
SEO --> nejsem odborník

Po vzhledové stránce je to slabé, spíš žádné. Kód nehodnotím
khuazyan
Profil
Přehledné, ale na můj vkus moc vysoký kontrast, bije to do očí. Pozadí (modrá a oranžová) bych ztmavil, černou bych trochu zesvětlil a bílou trochu ztmavil.
Miloš
Profil
Ani mně se ty barvy nelíbí. Zkus http://wellstyled.com/tools/colorscheme2/index.html nebo http://www.colorschemer.com/online.html

Absence patičky; proč? Kde jsou/budou kontaktní údaje?

Zvětšování písma je taky kapitola sama pro sebe – schválně zi odzkoušej, co to udělá, když se v exploreru pokusíš zvětšit/zmenšit písmo.
Teprve pak čti dál.

Pro body (a i na dalších místech) máš font-size v pixelech, proto to nejde v IE zvětšit/zmenšit. Pokud je to z neznalosti, tak to naprav. Pokud je to úmysl, pak naprav sebe; zkrátka je to hovadské.

Proč se ale hýbe velikost v menu?
Může za to font: caption;, které pro daný element pixelové zadání zrušil.

Jediná rozumná jednotka, ve které lze v současnosti zadávat velikost písma, jsou procenta. vřele doporučuji.
Tester
Profil *
Musím Vám všem poděkovat za velmi zajímavé informace, nápady a kritiku. Vše jsem vzal na vědomí a doufám, že chyby napravím :-)
Děkuji přátelé, snad jednou využijete služeb multi-jazykového doménového bazaru i Vy :-)
Miloš
Profil