Autor Zpráva
Ice
Ahoj, předem díky za kritiku www.test2.naweb.cz .
Taps
Pěkná grafika
Manq
Ice
S vypnutými obrázky mi po přejetí myši mizí odkazy.
Pěkné.
Smety
Profil *
<ot>
To se mi líbí, :D vysvětletemi proč všichni kritizujete:
-Při vypnutých stylech nejde tohle a tohle.... a bla bla bla
-Při vypnutých obrázcích nejde zase tohle a tohle.....

Podle mě asi těžko má vypnuté obrázky a styly, při dneěních rychlostech 1mb/s< je to zbytečné.
(Nemyslím tím nic zlého, jen mě to zajímá, protže všichni v mém okolí mají zapnuté obrázky a styly)
</ot>

Stránky se mi líbí, jsem jen amatér, takže ti moc neporadím ;)
mantisa
Smety

ahoj,

částečně máš pravdu, ale opravdu pouze částečně

Dnešní rychlosti internetu nejsou až zas tak optimistické, přeci jenom ještě existují modemisté a někdy se vypnutí obrázků hodí nejen jim.
Proč tedy šidit web?

Co se stylů týká, některá cílová zařízení s nimi neumí dobře pracovat, proto by web měl být dostupný a čitelný i bez nich.

Také mohu mít prohlížeč, který styly interpretuje po svém a já vidím stránku rozházenou.
V tom případě radši vypnu styly a koukám na web bez nich, stejně je nejdůležitější informace na webu obsažená, než že vidím v pravém rohu kytičku.
Mistr
Ice
(1) Ve stránce Kontakt máš faktickou chybu. DIČ musí zcela jistě začínat písmenky CZ, takže pravděpodobně bude mít tvar CZ5606152420. Mimochodem, ten chlap se vážně narodil 15. června? Jako já? :-)
(2) Pracovní dobu bych uvedl v tabulce. Jenže to by Ti asi nabouralo celkový design stránek, co?
(3) Jen k úvaze dávám návrh, zda neudělat klikacím logem celou hlavičku.
(4) Na úvodní stránce bych si s textem ještě pohrál, resp. s jeho vizuálním vzezřením. Stávající stav je dle mého příliš fádní. Co to osvěžit třeba tučným písmem?
Ice
Mistr
1) JJ, je to ale náhoda, přece jenom je nás 10 000 000...
2) to bych volil pokud by to bylo jak u lékaře, každý den jinak, tady se to snese na dvouch řádcích.
3) Spíš ne, ať se lidi naučí klikat na logo.