Autor Zpráva
jiri.free
Profil *
Ahoj, předělal jsem webovky z rámcové struktury na css www.hobbyweb.wz.cz , ještě musím vylepšit rozcestník na úvodní stránce. Napište co si o tom myslíte, nejsem žádnej grafik, programátor a žádnej blázen sedící pořád u monitoru, ale myslím, že určitý pokrok oproti rámcům se povedl(alespoň na to, že jsem laik). Můžete klidně připsat nějaký návrh na vylepšení rozcestníku. Děkuju a zdravím
shaggy
No, nastav si tam správne kódovanie, nezobrazuje mi správne ř a ě. Neviem či to ukáže, ale rybaření mi zobrazuje ako - rybaøení.
Ďalej - keď prejdem napr. na stránku o tom "rybaření", a kliknem na ten hlavný DIV s informáciami pravým tlačítkom, tak mi to posunie celý obsah dole a totálne rozhodí layout stránky, takže to vyzerá tak, že DIV s textom, aj tie informácie o počasí začínajú tam kde končí ľavé menu (teda pod ním).
Taps
jiri.free
1) chybí klikací logo
2) to správné kodování je win-1250
3) pokud načítáš externí css tak v kodu nepoužívej podobné zápisy ( face="arial" size="2")
4) tag <center> se také už nepoužívá
Nox
Chybí padding
V Opeře jsou text na rozcestníku na začátku nahoře obrázků a ne uprostřed a ty obrázky (pod nima) jsou moc ostře ukončený vpravo
Chtělo by to zapracovat na grafice
djlj
Mrkněte a řekněte co si myslíte
1. Myslím si, že je zbytečné ve spodní části hlavní stránky odkazovat na rok starý Firefox.
2. Myslím si, že kdybys nastavil kódování (jak už předeslali ostatní), dal by se texty i číst.
3. <div id="menu"><a href="atlasryb.html"><font face="arial" size="2"><b><span>ATLAS RYB</span></b></a></font> — myslím si, že složitěji už to nejde. Použij <ul> a <li> a nastyluj si to v css.
4. Myslím si, že se ti tam kříží tagy: <div class="paticka"><center> ... </div></center>.
5. <p align="center"><h3>----------------------------------------</p></h3> — tady si myslím to samé, a navíc nechápu, jaký význam má nadpis složený ze spojovníků.

A tak dále ;).
jiri.free
Profil *