Autor Zpráva
Martinek
Profil *
Ahoj
Prosím o kritický názor na nový vzhled stránek ubytovacího zařízení Trollova bouda. Původní stránky byly vytvořeny ve FronPage ( :-x ) a již byly opravdu neudržitelné.. původníu.
Předem musím podotknout, že jsem pouze amatér samouk, proto určitě naleznete spoustu chyb .....
Děkuji za Vaše názory
ato3
Profil
Martinek
Tento text zasahuje ze zelenomodré hlavičky do bílého pruhu pod ní (FF)
BOLKOV - Rudník u Janských Lázní
"Jen u nás poznáte klid a pohodu Krkonoš"

Jinak odkazy Deutsch a polski bych přesunul z měnu někam zvlášť, tady docela zapadnou podle mě.
Klikácí hlavičku bych vedl na úvodní stránku, nezobrazoval bych obrázek, není to zvykem.
Nevím proč je ta fotka v logu, tak "okousaná" v pravém horním rohu?
Pravému sloupečnu bych přidal padding, at je nejaka mezera mezi textem uvnitr a okolim.
Ještě bych si pohrál s patičkou - pridal bych tam odkaz, který pomocí kotev odhodí na vršek stránky, možnost tisknout stránku, popř. mapu webu
Kod co jsem letmo nahledl má semantiku, což je dobře. Jen tohle
<br>

<br>
se zapisuje v xhtml
<br />

<br />
takto. Přesto by se samostatně tyto značky v kodu meněly objevovat. Pokud chces neco odsadit, pouzij margin, ci padding.
Martinek
Profil *
Díky za názo, pro upřesnění dodávám, že té okousané fotografie jsem si vědom. Toto bylo způsobeno chybou při klonování, aby fotografie byla širší než ve skutečnosti. Samozřejmě ve finální verzi bude opraveno. Ostatními poznámkami se samozřejmě budu zabývat.
Taky by mne zajímal Váš názor na zvolení barev atd.. Osobně jsem chtěl na pozadí použít co nejsvětleší modrou, ale toto je ta nejsvětlejší z "bezpečných" barev. Nevím zda se v dnešní době ještě toto dodržuje, či to má nějaký smysl. Podle mne by více světlá byla lepší.
Předem děkuji za další názory
Radek Nový
Profil *
Ahoj
U obrázku ti chybí popisky "ALT"
ato3
Profil
Martinek