Autor Zpráva
Miluše Rabová
Profil
Dobrý večer.

Prosím o kritiku mých stránek www.volny.cz/mistopis.

Jsem absolutní začátečník, s tvorbou stránek začínám. Jedná se o pokus o rodopisný a místopisný rozcestník.

Děkuji
Miluše
tiso
Profil
Návštevníci tejto diskusie sú väčšinou oveľa ďalej s tvorbou stránok, tak ani neviem ako túto ohodnotiť.
-rámce (frames) sú prekonaná technológia, používa sa skriptovanie na strane servera.
-stránkam chýba štruktúra, viď http://www.semantika.name/
-na formátovnie vzhľadu sa používa CSS
-žiadny dizajn
Mistr
Profil
tiso
Nejsi ve svém hodnocení příliš příkrý s ohledem na uvedenou hloubku webového umění slečny/paní Miluše (absolutní začátečnice)?

Miluše Rabová
(1) Osobně bych dal stránkám jednotný vzhled. Mám teď na mysli především jednotnou barvu pozadí u podstránek.
(2) Vstoupil jsem na stránky. A přizná se, že naprosto netuším, "vo co tady go". Je tam nějaký soupis obcí. Podle jakého klíče byly vybrány právě tyto obce? Vždyť v jihozápadních Čechách je obcí přeci daleko více.
(3) Co si takhle trošku pohrát i s barvami textů?
tajny spion
Profil
Miluše Rabová
Určitě by to chtělo nadpis. Dále pak opustit rámcový layout. Ze všeho nejdříve se ale naučit HTML.
tiso
Profil
Mistr - nemyslím, skrátka nemám rád keď niekto začína na x rokov starých veciach. Prečo sa dnes neučia na aktuálnych postupoch? Prečo začínajú od rámov? Ja som mal v rámoch len jednu stránku - 8 rokov dozadu, a tiež som sa len učil... Prešlo 8 rokov a máme ich tu zas? To sa nič nezmenilo? Aby si mal dušu na mieste, tak použijem analógiu:
Miluše Rabová - gratulujem, práve ste si z náhradných súčiastok (=staré postupy) postavili Škodu 100 (=starý web). Je to auto, dá sa v ňom voziť, ale nečuduj sa že sa nikto za ním neobzrie (=odháňa návštevníkov, nikoho nezaujíma)...
shaggy
Profil
Ale tak ako pred 15 rokmi bola Škoda 100 staré auto, ktoré si už "skladali" len úplní začiatočníci, aj dnes by sa našlo ešte dosť úplných začiatočníkov, ktorí s ňou začnú a budú na ňu hrdí.