Autor Zpráva
zoubek
Profil
Prosím Vás o zhodnocení a doporučení vylepšení mých stránek http://www.beercaps.ic.cz/ . Musím dodat, že jsem úplný laik a stránky vytvářím metodou pokusů a omylů. Díky.
Gekon
Profil
Rámce se již dlouho nepoužívají. Nulová grafika, nevýživné logo, tudíž skoro není co hodnotit. Možná bych rozšířil odkaz i na název země, nejen na vlajku.

PS: Stránka se mi jinak obsahově líbí, jestli máš zájem, můžu ti navrhnout nějaký jednoduchý design a stránky umístit na moji doménu (bez jakékoliv reklamy).
zoubek
Profil
Určitě bych nějaké oživení uvítal, jak říkám zde končí mé možnosti. U Albánie jsem ještě vypotil zvětšení obrázků, ale asi příliš složitě.
Gekon
Profil
zoubek
Jestli tedy máš zájem, ozvi se mi (kontakt mám v profilu) a můžeme něco vymyslet.
zoubek
Profil
Ozvu se, je mi jasný, že by si to nějaké zpestření zasloužilo.
zoubek
Profil
Nikdo nic dalšího ... ?
Casero
Profil
zoubek
Gekon ti to zhrnul vše. Plus jeho nabídka ti vše vyřeší.
Normálně bych vytknul zvuky na stránce, ale v tomto případě mě naprosto odzbrojily. ;)
zoubek
Profil
Díky Casero za příspěvek a máš pravdu, asi není co dodat k tomu co zde už řekl Gekon. Ke zvukům jen dodám, že mi na ostatních stránkách také spíše vadí a vypínám raději repráčky, ale tady jsem to použil pro oživení - snažil jsem se se zvukovými efekty šetřit, ale nebránil bych se ani odstranění zvuků. Když je tam nějaký kolega sběratel častěji, tak mu to taky může lézt krkem, ale zatím si nikdo nestěžoval :-))
chil_cz
Profil *
luxus chlape ... teda ne web, ale obsah ... kup domenu .info, udelej jazykove mutace a ke kazdemu vrsku napis nazev piva a neaky popis a z google adsense se ti penize jenom pohrnou ;) mno, vidim budoucnost ... ;) at se dari ja chil! :)
zoubek
Profil
díky chil_cz za uznání, přidat nějaké info asi není problém - je to hlavně o času a toho je málo.