Autor Zpráva
Breeta
Profil *
www.akceokna.cz
Breeta
Profil *
Nazdar prosím o ohodnocení

co se týče kontaktů ty čtverečky místo fotek si zadal zákazník prej jich doplni :-) .....

a chci se zeptat kolik si brát (prachy) za takové stránky?

jsou to mé 2 stránky, jinak pracuji jako grafik - tisk teď doufám že jsem si touhle informací neudělal ostudu :-)
Dranel
Profil
BreetaTa část dřevěného okna vlevo je podle mě strašná volba... dal bych to pryč. Pozadí bych také nedělal tímto vzorem. jinak pěkné. Na kód jsem nekoukal.
Gekon
Profil
Index.php, vše ostatní .html, proč?
Příliš strohá grafika, nevýrazné logo, položka v menu Partneři příliš nalepená na pravý okraj.
Ty tabulky tam jsou zbytečné.
yFang
Profil
Breeta
1) Již máme zaznamenáno 12387 přístupů! - myslíš, že je to na stránkách montérů oken důležitá informace?
2) Chybí patička.
3) Moc se mi nelíbí ta část okna vlevo.
4) Odkaz "Partneři" v menu bych odsadil od okraje.
5) Celkově se mi to zdá graficky chudší.
6) <h3>Stále ještě chcete zazdívat...</h3> Proč je tohle h3, když to vypadá jako normální text?
vertigo4
Profil
celkově nuda
Miloš
Profil
Již máme zaznamenáno 12406 přístupů!
jůůůůů, to se máte … a co já s tím, mám si sednout na zadnici?

Galerie má 567 kB, neúnosně mnoho.
Vzhledem k tomu, že jsou náhledy poměrně malé a další zmenčení by je asi znehodnotilo, volil bych rozdělení galerie na víc částí, třeba podle lokalit.
Miloš
Profil
Ještě k té galerii – přece jen jsem zkusil zaexperimentovat a povedlo se.
Vzal jsem 5 největších fotek, zmenšil na požadované rozměry (100×75), doostřil a uložil – jednak jako JPG (80% kvalita) a PNG (indexovaný, pouhých 16 barev!).
Výsledek je tu: http://kesolim.sweb.cz/TMP/srovnani_nahledu/
Velikost obrázků uvádím v bajtech
Breeta
Profil *
1) Již máme zaznamenáno 12387 přístupů! - myslíš, že je to na stránkách montérů oken důležitá informace?
já ne ale zákazník ano.


Miloš - dík za info a za snahu stěma fotkama.
Mistr
Profil
Breeta
Přidám mé postřehy a poznámky: