Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
JohnBruk Profil |
#1 · Zasláno: 4. 11. 2004, 20:26:26
...yo..v tom případě..good..to je dobře..
jinak tu úpravu asi, jak to vypadá zvládnu pozdějí..jaj..už zase málo času :.-// |
||
llook Profil |
#2 · Zasláno: 5. 11. 2004, 14:37:39
Z pár důvodů opravdu používám často 800x600. Třeba proto, že jsem si ještě nenašel čas koupit si grafickou kartu a když jsem si našel čas, nenašel jsem si těch pár stovek co stojí (jsem student == věčně bez peněz). A ta integrovaná má pouze 1MB, tedy 1150 a 256 barev, nebo 800 a 65535 barev. Na většině stránek, které navštěvuji s tím není žádný problém, protože si autoři uvědomují, že 20 až 30% (tedy pětina až třetina) není zanedbatelná skupina.
Chápu, že ve fórech o grafice a flashi ti to pochválí. Protože tam hodnotí pouze grafický design. Ale webdesign není jenom o grafice, ta dokonce imho ani není na prvním místě (u většiny prezentací). Psal jsi, že tě jako designéra obtěžují ovládací prvky prohlížečů - uživatelům ale pomáhají, kdyby uživatelům překážely, tak by si je nejspíš sami vypnuli a výrobci prohlížečů by jim je nepodsouvali. |
||
JohnBruk Profil |
#3 · Zasláno: 6. 11. 2004, 14:23:06
to llook : teda člověče já tě vážně lituji,...nechápu, jak můžeš na 800x600 vůbec existovat....škoda, nedávno jsem se zbavil přebytečné 4MB graf. karty....jsem ti jí mohl i klidně dát.... :-/ N, abych pravdu řekl, tak mně moc ta "třetina" nemrzí, ale udělám tedy i možnost vstupu.... 800x600 i 1024x768, ať nevypadám, jak nějaký hardwarový despota :-)))´