Autor Zpráva
Jakub Skořupa
Profil *
Co říkáte na toto?
www.akunaradi.cz
Děkuji za info

Jakub

— Moderátor (Ch) dodává: Velikost/pomalost webu mu zde kritizovat nemusíte, o té už ví. —
— Moderátor (S): upraven název tématu —
Mistr
Profil
Jakub Skořupa
Dívám se na web přes MSIE 6 SP 2 a krom již odkázaného pomalého načítání mne zaujalo:
(1) Popisky menu jsou na titulní stránce naprosto mimo plánované pozadí. Kvůli tomu je nelze přečíst.
(2) Ceny nečitelné. Proč neoddělit tisíce od stovek? Tedy nepsat 15478, nýbrž 15 478.
(3) Texty, které nejsou odkazem, se nepodtrhávají. Zabráníme tím zmatení návštěvníků.
(4) Otevřel jsem si titulní stránky. V části Košík mi tvrdí: Celková cena: ..... 0,- Kč. Přesto mám možnost Vyprázdnit košík. Proč? Vždyť je prázdný.
(5) V anketě mne zaujala nejvíce preferovaná varianta odpovědi: Oroginální. Z přednášek klimatologie vzpomínám na výraz "orografické (srážky)", ale tohle je asi něco jiného, že?
(6) Na titulní stránce pořád létá jakýsi kompresor. Letí-li dolů, objeví se číslovka 23.753 Kč, při letu vzhůru naopak cena klesá na 19.753 Kč. Bylo by možné jej vyrazit? Občas čekám, kdy se srazí s vodorovně jezdícím popiskem "Výprodej předváděcích modelů".
(7) Reklamní panel s jezdícím kompresorem a textem nepěkně navazuje na text pod ním.
(8) Proč nejsou ceny uvedeny ve stejném formátu? Jezdící kompresor používá tvar 19.753 Kč, ostatní položky stránky 19753,- Kč.
(9) Absence klikacího loga je chybou.
(10) Položky středního sloupce (například "Nepřehlédněte") jsou příliš nalepeny na pravý okraj.
(11) Proč není datum uveden ve stejném formátu? Píšeš-li 15.3. 2008, pak patří mezera i před číslovku tři.
(12) Vložený flash s jezdícím kompresorem je třeba klepnutím aktivovat. Proč?
(13) Úvodní stránku webu jsem si otevřel v novém okně. Přesto se mi zobrazila položka << Zpět. Z jakého důvodu? Klepu na ni a nic se (logicky) neděje.
(14) Ve stránce Kontakty si oprav popisek IČO na dnes používané .
(15) Občas se nemění titulek stránky (tag TITLE v části HEAD v HTML kódu), což je hrubá chyba. Prosím, srovnej titulní stránku a stránku s kontakty.
(16) Ujednoť si terminologii: Ve stránce Jak nakupovat píšeš, krom jiného, e-mailem, na titulní stránce zas emailem.
(17) Datum uváděný vpravo nahoře je vlivem špatného kontrastu téměř nečitelný.
(18) Z podstránek je téměř nemožné se dostat na titulní stránku webu. Odkaz Úvodní strana je téměř neviditelný. Já jsem si ho všimnul prakticky jen čirou náhodou a to až na několikátý pokus. Snazší (avšak uživatelsky nekomfortní) mi přišel způsob umazávání adresy v adresním řádku.
(19) Například ve stránce Jak nakupovat jsem si zvětšil písmo. Proč se zvětšilo jen v části stránky? Navíc, proč se zvětšuje jen část odstavce? U odstavce

Naše firma respektuje zákon na ochranu osobních údajů, neposkytujeme žádné informace třetím osobám a na Váš e-mail nezasíláme žádné marketingové informace, pokud neaktivujete službu zasílání novinek e-mailem. Viz. ochrana osobních dat.

se zvětší jen část Naše firma. Zbytek zůstává v původní velikosti.
(20) U stránky Časté dotazy se zas nezobrazí pravá část tabulky.
(21) Ve stránce Časté dotazy si ještě doplň mezeru do časového údaje 21h.
Jakub Skořupa
Profil *
Wow - děkuji za tv ůj čas který jei věnoval této kritice.

Aspoň se mohu vrhnout na změny.

Ještě jednou díky :-)

Jakub
kletely
Profil
Jakub Skořupa
fuuuuu Failed validation, 446 Errors rekord

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0