Autor Zpráva
Martin_R
Profil
Zdravím

Prosím o kritiku webu www.rumanek.cz. Jsem začátečník, učím se CSS styly (podle knížky od Marka Prokopa :). Díky za vaše rady.
Martin_R
Profil
Prosím kritizujte, mám dobrou barevou kombinaci? Je dobrý nápad odsadit ty sekce pomocí linky?
Meldo
Profil
Na začiatočníka celkom dobré.

Ten dom v pravom hornom rohu by som posunul viac do stranky.
V doplnkoch, dverách zimnej záhr. atd tam by stacili mensie nahlady a ukazanie fotečky do noveho okna. Ten ram modry sa mi moc nelubi.

A nakoniec pri prezentacii firmy by to chcelo urcite kvalitnejsie fotky. Niektoré sú naozaj hrozné :->
Kráťa
Profil
Co udělat všechny ty zvětšené fotky třeba 600px x něco? Na nějaký náhled jsem klikl a zobrazilo se mi kousek fotky, která by se mi možná vešla na 5x větší monitor. To asi návštěvníky moc zajímat nebude, raději uvidí celou fotku.
Martin_R
Profil
Moc díky za rady, s tím rámečkem něco udělám i ten domeček posunu. Ty fotky jsou některé strašné, ale s tím já nic moc udělat nemůžu, dělám tyto stránky pro taťku, a jsem rád i za to málo co mi dal. Nevím si rady s logem, jaký byste mi doporučili grafický editor?

Kráťa
Hmmm, ty fotky jsou veliké schválně, totiž taťka to ukazuje zároveň jako prezentaci na monitoru 1280*1024, na to je to jak dělané. A na menších monitorech to obyčejně prohlížeč zmenší, ne?
Meldo
Profil
Zmenši, ale myslim ze len IE.
Meldo
Profil
Graficky editor skus Photoshop, Corel, Zoner...alebo skicár:->>>

Ten text resp. nazov firmy mi pripada trochu amatersky. Urcite pri tomto type prezentacie nie je vhodne použiť písom comics(ak sa nemýlim tak si ho použil) Skús nejaké iné. A logo, hmmm to stojí za uváženie. Nejaké výrazné ani nemusí byť, ale to je už na tebe.
Meldo
Profil
Graficky editor skus Photoshop, Corel, Zoner...alebo skicár:->>>