Autor Zpráva
Petr Němec
Profil *
zdravím, jsem vyloženě amatér a dělám stránky pro naši hudební skupinu...
klikací nabídku jsem vytvářel pomocí cofeecup java creatoru ale zatím mi připadá celkem v pohodě... testoval jsem to zatím jen pro IE... jestli máte někdo nějakej dobrej typ jak obecně optimalizovat i pro ostatní prohlížeče tak jej s radostí přivítám...

Odkaz
Díky za názory
Taps
Profil
Petr Němec
celé bych to vystředil...ono by možná bylo lepší dát stránku k hodnocení až bude kompletní...
LKdreamer
Profil
keby nenapises ,ze je to hudobna skupina tak na to pri pohlade na web nepridem..
Manq
Profil
klikací nabídku jsem vytvářel pomocí cofeecup java creatoru ale zatím mi připadá celkem v pohodě
Mně ten šestisetřádkový script v pohodě nepřipadá.
vertigo4
Profil
Petr Němec
hh tak misto java cratoru si pořid spiš css creator, v tom by to bylo mnohem lehčí a kratší :DDD

jinak nevím, proč máš skript mimo html
shaggy
Profil
Až potom ako som si zmenšil okno prehliadača som pochopil...
Na mojom rozšírení (1680x1050) ti hádže obsah vedľa hlavičky, takže stránka vyzerá veľmi divne.
Mám hlavičku s menu, vedľa toho obsah a zbytok obrazovky je prázdny, oprav to.
Jan Tvrdík
Profil
Kdyby jsi nenapsal, že je tam menu, tak bych o něm ani nevěděl, protože v Opere (9.5) se nezobrazí. Jinak musím pochválit pěkné logo.
Petr Němec
Profil *
OK, vystředím, obsah (iframe) zakotvím napevno, ale upřímě s tím šestisetřádkovým scriptem vidím problém jen se zobrazováním v opeře (teda snad to všude jinde funguje, musím na to mrknout)... na načítání by ty vliv mít nemělo (taky doufám) a připadlo mi to jako nejjednodušší varianta jak to menu udělat... jestli mátě někdo nějakej rozumnej typ, tak ho moc přivítám (na css creator mrkni - díky)

zatím díky moc
Manq
Profil
jestli mátě někdo nějakej rozumnej typ, tak ho moc přivítám
Třeba pomocí CSS a behavioru. http://css.interval.cz/clanky/vysouvaci-menu-rozcestnik/
Tomasss
Profil *
Nerozumím dvěma věcem

Proč je tam toto?