Autor Zpráva
Lukin007
Profil *
Prosím zhodnoťte:
Lukin007
Díky
Měsíček
No mají tady dobré šablony, to se musí uznat.
Morasino
Lukin007
Na tom nic hodnotit nejde, je to šablona stažená z netu, nic víc.
t.K
Profil *
Škoda, myslel sem že to je jeho práce, šablona vypadá slušně...
Lukin007
Profil *
Jelikož jsem začátečník, tak jsem použil šablonu, protože sám bych asi toho moc nevytvořil.
Matty
Lukin007
protože sám bych asi toho moc nevytvořil.
V tom případě co na té stránce chceš hodnotit? Šablona stáhnutá, obsah žádný. Možná tak ukazatel počasí, který ale stejně bude uživateli nanic.
Lukin007
Profil *
Však obsah se teprve vkládá.
Matty
Lukin007
Však obsah se teprve vkládá.
Přečti si pravidla. Přesněji 1e: vkládejte pouze hotové stránky!...
machu
nic proti ale je to propadak jeste zmas aspon v paticce ten odkaz kde maju dobre sablony jinak cele leve menu ve spodni casti ti nejak nesedi ale jen tak dal ja mel taky takovu stranku kdyz jsem zacinal jo a do toho chatiku si nepis vypada to blbe kdyz si tam pises sam a oddelal bych ty ankety zatím jsou ti na nic obsach totalne vymaz :D založka v menu ,,kontaktujte nás,, má byt co :D jsi nějaka firma. Nevím ještě bych určitě zapracoval protože to vypada jinak jako čerstvě stáhlá šablonka
Pavel Krátký
Profil *
mimo výše uvedené (stáhnutá šablona)

a) piš raději datum, kdy bude web v provozu, (např konec dubna 2008) namísto cca za 1-2 měsíce

b) o čem tvůj web je? orav titulek na "BLOG lukin007" nebo nějak podobně, ať to člověk pochopí "při onloadu" :-)

c) používej podtržení textu pouze u odkazů

d) červená barva textu k té hezké zelené ??

e) velikost fontu "počasí" - moc veliké

f) proč odkazuješ na seznam a centrum atd.. ? máš za to od nich něco? odkazuj radši na svoje přátele (blogy), pokud nemáš, nějaké si sežeň nebo tam nedávej nic nebo tam dej odkazy na konkrétní stránky, které jsou ti blízké nebo se týkají toho, o čem (nejvíc) píšeš - třeba Break dance

hodně štěstí
Pavel
Viky
Profil *