Autor Zpráva
Jozef Pollak
Profil *
Zdravim.
Web (nexus.webz.cz) som spojazdnil 21.4.2008.
Na webe nájdete informácie ohľadom Game makeru.
Som začiatočník v oblasti web stránok, preto by som vás rád požiadal o kritiku stránky.
Ďakujem.

— Moderátor (M): Doplnění klikacího odkazu do textu příspěvku. —
Adam Zábranský
Profil
Jozef Pollak
- odstraň pohyb z hlavičky
- v hlavičce by mělo být něco co by popisovalo web
- vypadá to jako šablona, ale nelíbí se mi to, skusil bych vybrat nějakou jinou
- neklikací hlavička

— Moderátor (M): Děkuji a chválím za správné vložení klikatelného odkazu na hodnocené stránky (totiž do samostatného příspěvku). —
Jozef Pollak
Profil *
- odstraň pohyb z hlavičky
- v hlavičce by mělo být něco co by popisovalo web
- vypadá to jako šablona, ale nelíbí se mi to, skusil bych vybrat nějakou jinou
- neklikací hlavička


odstran pohyb-myslis tym ye animacia by tam nemala byt?
ano zatial len rozmyslam nad tym co bude v hlavicke aby ta mbol nejaky ten popis webu alebo nieco:)
co si myslel tym "neklikaci hlavicka" ?

ale velmi pekne ti dakujem za tvoj cas
Jozef Pollak
Profil *
Ak vas mozem poprosit prispejte niecim vhodnym do sekcie ODKAZY.
Velmi pekne dakujem

http://www.nexus.webz.cz/form.php
Matty
Profil
Jozef Pollak
myslis tym ye animacia by tam nemala byt?
Neměla. Akorát to odpoutává pozornost od samotného obsahu webu.
"neklikaci hlavicka" ?
Když se klikne na hlavičku, mělo by se přesměrovat na úvodní stránku.
Měsíček
Profil
Reaguji na nezaregistrovaného uživatele Jozef Pollak:

Chápu, že se moc tvorbě stránkám nevěnuješ, ale proč tedy neuděláš něco jednoduchého a pěkného, takhle plácáš několik grafických prvků dohromady a je z toho zmatený grafický guláš.

► Vytvoř z hlavičky "klikací hlavičku" čili odkaz jak se na ni klikne kdekoli tak vždy přemístí na index, někteří lidé si na to zvykli (třeba i já) a je dobré na takové lidi myslet.
► Reklamu máš úplně dole a je moc přilepená na kraj zkus ji udělat trochu místo (zespodu).