Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
HerBee Profil * |
#1 · Zasláno: 14. 5. 2008, 11:19:00
Co na to říkáte na tento obchod?
http://www.autodily-dnd.cz/ Nejde mi ani tak o design, ale o celkový dojem - použitelnost, užitečnost. Myslíte si, že jednoduchost spíše odradí nebo přiláká zázkazníky? Jde mi o to, že jsem se setkal s tím, že sposuta zákazníků je ve velkých obchodech zmatena množstvím různých doporučení, okýnek přihlášení, anket apod. a pak neví "co má mačkat" aby nakoupili. Jaký je Váš názor. Předem díky za každou odpověď. HerBee |
||
k-i-n-g Profil * |
#2 · Zasláno: 14. 5. 2008, 11:32:17
No jako mas pravdu ze v jednoduchosti je krasa, ale zas to s tou jednoduchosti neprehanej. Urcite bych ten web vylepsil, nemas tam zadne nadpisy, zadna klicova slova, zadny text... jednodusse... Tezko tvuj shop nikdo najde.. Koukni treba sem: [url=http://seo-servis.cz/source-zdrojovy-kod/389177][/url] .... Proste s grafikou bych si tak jako tak pohral a texty rozhodne pridal. Mne to spis odradilo nez pritahlo... Proste me nic nechytne na hlavni strance, kdyz je prazdna.
Ale.. jen muj nazor |
||
TSD Profil |
#3 · Zasláno: 14. 5. 2008, 11:33:45
- připadá mi to, že ten stromeček jde tak moc do detailů, až to obtěžuje.
- nevidím možnost zadat v nákupu počty ks - po každém přidání do košíku se mi košík otevře. To ale nechci, já chci nakupovat :) |
||
quinux Profil |
#4 · Zasláno: 14. 5. 2008, 12:07:00
HerBee
1) strom kategorií je šílený - nepřehledný (výpis parametrů do názvu) a příliš zanořený 2) až v páté úrovní jsem konečně dostal nějaký výpis produktů - celou dobu jsem viděl jen "prázdnotu" - kdyby nešlo o hodnocení, tak bych po druhé stránce bez produktů odcházel 3) ve výpise máš "koupit", ale v detailu "vložit do košíku" - druhý výraz je přesnější, ale je třeba jej používat všude 4) v obchodních podmínkách a kontaktu nevidím strom kategorií produktů 5) chybí tam jakékoliv vyhledávání Jde mi o to, že jsem se setkal s tím, že sposuta zákazníků je ve velkých obchodech zmatena množstvím různých doporučení, okýnek přihlášení, anket apod. a pak neví "co má mačkat" aby nakoupili. Jaký je Váš názor. Názor je takový, že nic se nemá přehánět - obchod nesmí být přeplácaný kravinama, ale ani příliš skoupý na informace :) |
||
HerBee Profil * |
#5 · Zasláno: 14. 5. 2008, 13:06:12
1) strom kategorií je šílený - nepřehledný (výpis parametrů do názvu) a příliš zanořený
2) až v páté úrovní jsem konečně dostal nějaký výpis produktů - celou dobu jsem viděl jen "prázdnotu" - kdyby nešlo o hodnocení, tak bych po druhé stránce bez produktů odcházel 3) ve výpise máš "koupit", ale v detailu "vložit do košíku" - druhý výraz je přesnější, ale je třeba jej používat všude 4) v obchodních podmínkách a kontaktu nevidím strom kategorií produktů 5) chybí tam jakékoliv vyhledávání Díky za kritiku. Body 3,4 a 5 bez komentáře - máš úplnou pravdu. K bodu 1 a 2. Zkoušel jsem se vžít do role zákazníka, který hledá konkrétní díl na konkrétní automobil. Aut a jejich typů/variant je velká řada a ne vše je se vším kompatibilní. Proto si myslím, že zákazník potřebuje jistotu, že nakupuje díl co bude pasovat. To mu umožní "vyklikání" až na dno stromu. Napadá mě řešit to ponecháním pouze značek v levém menu a specifikaci typu, varianty a kategorie dílů do hlavního okna. Nebo má jiný nápad ? PS: zobrazování všech dílů z aktuálně zvolené kategorie nepřichází v úvahu, protože u kořenových kategorií se jedná o desítky(stovky) tisíc položek a to by zabilo DB. |
||
quinux Profil |
#6 · Zasláno: 14. 5. 2008, 22:31:31
HerBee
K bodu 1 a 2. Zkoušel jsem se vžít do role zákazníka, který hledá konkrétní díl na konkrétní automobil. Tak se opravdu vžij - už v druhé úrovni hromada zelených písmenek a čísel, nijak neoddělených, nevím kde jedna končí a druhá začíná. To je jen druhá úroveň, co teprve ta pátá. To mu umožní "vyklikání" až na dno stromu Stejně tak mu to umožní kvalitní parametrické vyhledávání a dostatečný popis produktu v detailu. Napadá mě řešit to ponecháním pouze značek v levém menu a specifikaci typu, varianty a kategorie dílů do hlavního okna. Tím bys to asi ještě zhoršil, protože bys udělal dvě menu na různých místech. |
||
Časová prodleva: 10 dní
|
|||
jendaa Profil * |
#7 · Zasláno: 24. 5. 2008, 21:06:58
ja jsem ti to rikal"-)
pa |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0