Autor Zpráva
Sattero
Profil
Prosím ohodnoťte můj výtvor: (zde)

Design sem pachtil v noci a kód před malou chvilkou... Nadpisy a více textu kamarád nechtěl a jelikož chtěl něco extravagantního, snažil sem se mu vyjít vstříc. Podmínka byla statická prezentace na jednu stránku. Jsem nováček, takže nečekejte zázraky :)

(obsahuje index.html, style.css, robots.txt a jistěže obrázky)
kletely
Profil
Sattero

1) mrnavý text (nečitatelný)
2) validátor
3) keď vypnem obrázky text a všetko zmizne
4) Tabulkový layout
5) graficky je to zvládnuté
Sattero
Profil
1) Nastavené je na 12 a u mě i onoho kamaráda čitelné a to máme rozdílné obrazovky (úhlopříčka a rozlišení)
/*ad: Zkoušeli jsme to teď na Linuxu (Fedora s DeJaVu a Ubuntu s Sans - prohlížeče Firefox 3 b5 a Firefox 2 a Konqueror) i Windows (Firefox 3 b5 a Firefox 2, IE7, Opera) a všude OK... No nevím, zkus to trochu rozepsat...*/
2) Začátečník, moc nechápu :)
3) Alt. popisky doplním dnes večer (dobrá připomínka, úplně sem na to zapomněl)
4) Chtěl sem udělat layout v CSS, ale nemám s tím zkušenosti a hlavně by se tvorba protáhla déle, což nešlo (kamarád mermomocí musel mít web hotov dnes...), ale do další tvorby se pokusím o CSS layout ;)
5) Děkuji

Budu rád za další připomínky :)
kletely
Profil
1) Nastavené je na 12
Skús ho troch zväčšiť.
2) Začátečník, moc nechápu :)
http://validator.w3.org
alebo
http://validator.webylon.info
Nox
Profil
1) Tlačíka "Blog" a podobné nezobrazuje se cursor:pointer (min. v Opeře)
2) Změnit font písma na bezpatkový, přidal bych možná text-indent
3) podstatně bych zesvětlil šedé pozadí textu, okraj bych nechal (nebo zesvětlil jen málo)
4) www.lukasmach.cz vpravo je téměr neviditelné, min. bych tam nedával ten bevel nebo gradient nebo přes co to je dělaný
5) Na obrázky v hlavičce by se mohlo klikat (lightbox nebo něco)
6) Ikonka v kontaktu ne tak zubatá

Celkově se mi to ale poměrně líbí, je to zajímavé
Jméno
Profil
Použil bych trochu "kulatější" font.
Měsíček
Profil