Autor Zpráva
Pontus
Profil *
Založila jsem jako laik e-shop www.pontus.byznysweb.cz. Nastudovala jsem zásady tvorby pouze do té míry, které jsem jako laik rozuměla. Nemohu se pohnout dál z místa s návštěvností (návštěvnost nyní kolem 100 lidí denně). Proto bych ocenila Vaše rady či kritiku.
vertigo4
Pontus
No na laika docela dobrý, i ta návštěvnost 100 lidí denně není na začátek špatná...
Kód není tak špatnej, ale je pěkně zaprasenej
<p><strong></strong></p>
To má být co?

K té návštěvnosti: No hledej další zpětné odkazy, popř. koupit nějaký odkaz s vyšším S-rankem či Page rankem...
Pontus
Profil *
A jak mohu vylepšit kód? Předpokládám, že se jedná o kód titulní stránky? Ta je asi přetížená, že?
Měsíček
Reaguji na Pontuse:

"A jak mohu vylepšit kód? Předpokládám, že se jedná o kód titulní stránky? Ta je asi přetížená, že?"

Třeba dát pryč tyhle zvěrstva:

<p><strong></strong></p>
<p><strong></strong></p>
<p><strong></strong></p>
<p><strong></strong></p>
Pontus
Profil *
To bych ráda. Ale kde to najdu, nebo kde se to vyskytuje? Dělá to text nebo obrázek? Děkuju za pomoc.
Railbot
Pontus
Díval jsem se na úvodní stránka a zcela mě odradila od dalšího zkoumání. Je přeplácáná, příliš mnoho informací, dlouhá jak týden. Zredukuj obsah na 50%, vylepši navigacvi po webu a uvidíš, že pro návštěvníky to bude lepší a budou chodit častěji. V tvém případě by tě měla zajímat spíě konverze (kolik lidí si něco koupí) než návštěvnost, z té nic nemáš.
Pontus
Profil *
Aha... zobrazila jsem si zdrojový kód. No to je tedy hrůza... :-)
Pontus
Profil *
No... Já nejsem moc obchodnice, spíš mě právě zajímá ta tvorba, design a návaznost na návštěvnost... Nákup je až v druhé řadě. Jen lituji, že nemám programátorské základy...
Kcko
Uvodni stranka je silena .. viz obrazky v levem sloupci

1000px × 1494px (zmenšeno na 139px × 208px)

A sikla by se lepsi domena , preci jenom pontus.byznysweb.cz je o nicem ...

textilni-zbozi.cz
textilni-zbozi.eu
spodni-pradlo.eu

atd
Pontus
Profil *