Autor Zpráva
banancz
Profil
Prosím o kritiku webu http://www.mytiautostrava.cz/ , hlavně co se týče designu.
Miloš
Profil
Dost se mi to líbí.
Přesto:

1) zarovnání do bloku v takhle malém okně vytváří (i při malých písmenkách) ohavné díry. Vcelku dobré je to na úvodní stránce, snesitelné (nikoli optimální) je to na stránce komplet, ale tam zase nehezky vyčnívají jednopísmenné a+k pod sebou. Každopádně <ul> seznamy bych nechal zarovnané na praporek.
2) Nelíbí se mi list-style-position:inside – obzvlášť v kombinaci jedno- a víceřádkových <li>
3) Chvíli jsem hledal odkaz na úvodní stránku; není až zas tak intuitivní, i když je to klikací logo/auto.
4) Chválím měnící se <title>, ale přeformuloval bych ho:
ruční mytí aut ostrava * mytí, čištění vozidel – interier, ostrava … na mě působí chaoticky.
Na úvodní stránce bych title ponechal, ale začal bych velkým písmenem a Ostravu taktéž velkým.
Na ostatních stránkých bych začal názvem podstránky (aby byla stránka rozeznatelná v tabu) a pak teprve uvedl název webu či firmy, například takto:
Interiér — Mytí aut Ostrava
5) V Opeře se mi pod spodními obrázky při hoveru zobrazí žlutý proužek
6) Načítání těch obrázků v light(nebo kterém)boxu mi připadá dost pomalé; navíc mi na něm vadí angličtina (na jinak českých stránkách).

Kód je dost bídný:
7) Když už jsem psal o seznamech — chybí ti <ul> a </ul>, narozdíl od ukončovací </li> není jejich zápis volitelný.
8) Tohle:
<p>
<b>časová náročnost: 5 hodin čištění, 10 hodin dosušení</b>
<p>
<p>
se mi pranic nelíbí. Nemusíš být dogmatický fanatik do sémantiky, ale i tak ti neuškodí si o ní něco přečíst. Není to tak rozsáhlé, vřele doporučuji: http://www.semantika.name/
9) inline styly (atribut style="…) jsou po mém soudu cestou do pekel
imploder
Profil
V Opeře se mi pod spodními obrázky při hoveru zobrazí žlutý proužek
To je spíš dobře, aspoň je vidět, že jsou klikatelné. Nijak to neruší.
Miloš
Profil
imploder
Svým způsoběm máš pravdu, ale – nerušilo by mě to (a mohlo by to být i docela hezké), kdyby to bylo ze všech stran, ale takhle to působí neobratně.
Tomasds
Profil
- obrázky dole mají 802 x 298 pixelů apod. Druhá věc - nevypadají zrovna nejlíp
- položky menu MYTÍ INTERIERU atd bych udělal celé klikatelné
- na stránce page=4 máš časová náročnost: 8 hodina + 10 hodinn dosušení
- zuby nahoře a dole.. nevím. Nevypadá to vyloženě špatně, ale nějak nechápu souvislost s tématem
- lightbox = nepoužitelnost v opeře
- kód je opravdu mizerný
- podivné chování: když jsem stránku otevřel a přepínal stránky, byly znát hodně dlouhé prodlevy, snad 5 sekund. Když jsem všechno prošel, prodlevy zmizely
grimword
Profil
jj, je to hezke, akorat bych to trosku roztahnul - pripada mi to moc naplacane na sobe + logo (auto) neni moc graficky kvalitni, trochu by jsem na nem zapracoval, jinak hezke :)
Mistr
Profil
banancz
(1) Na titulní stránce je špatně čitelný text v bílém obláčku vpravo. Mám teď na mysli větu Sídlíme v Ostravě Pustkovci. Slovo "Ostravě" je zcela překryto pozadím prakticky stejné barvy jako je barva písma.
(2) Oprav si IČO na IČ.
(3) Před dvojtečkou se nepíše mezera. Za ni naopak ano, to máš správně.
(4) Pamatuj, že 20 % = dvacet procent, avšak 20% = dvacetiprocentní.
(5) Ještě jedna poznámka k bílému obláčku vpravo na titulní stránce. Píšeš v něm U nás můžete provést online rezervaci. Avšak na webu jsem nikde možnost on-line rezervace nenašel. Ostatně, proč hned v uvedené větě na ni neudělat hypertextový odkaz?
(6) Nikde jsem na webu nenašel, kde vlastně celá myčka sídlí. Vím, je to Ostrava - Pustkovec. Předpokládám však, že se jedná o větší část Ostravy, nikoliv o několik málo domů. Málo který zákazník si bude firmu dohledávat pomocí Aktivního registru ekonomických subjektů, aby se dozvěděl, že sídlí v ulici 17. listopadu číslo 63/12
(7) Osobně se mi nelíbí neustálé bílé podbarvení e-mailové adresy.
(8) Dávám k úvaze , zda si nepohrát s barevným označením jednotlivých mycích programů v souvislosti třeba s barvou pozadí/nadpisu obláčku vpravo.
Strajk
Profil
Určitě by to chtělo zpěknit ty 4 boxy s nabídkou služeb... a počeštit lighbox

Jinak se mi docela líbí

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: