Autor Zpráva
Synexter
Profil *
Založil jsem web, ohledne jedné online hry... http://garunu.xf.cz/garunu.html
Prosím o zhodnocení ;-)
člen
Profil
1) vycentrovať
2) optimalizovať pre rozlíšenia väčšie, než 1280*1024
3) daj preč tú ikonku vľavo hore
4) neviem, čo bude tuto:
Statistiky | O webu | Autor | Design | Optimalizace
ale ani by ma to nezaujímalo, je to zbytočné
5) kód nie je rozhodne valídny, preto by som tú ikonku, ktorej sa, mimochodom, nezobrazuje obrázok, odstránil
6) do pätky pridaj copyright ©
7) preč s tými modrými "banner", aj tak banner neznamená ikonka, ako si mnohí myslia
8) to "logo" máš kockované a nevyzerá to pekne
9) modré hovery sa nehodia, daj radšej nejakú kontrastnejšiu farbu, najlepšie odtieň hnedej
10) menu je bez nápadu, skús sa pohrať s položkami, sú také fádne
Synexter
Profil *
Jo já jsem amatér ,to nahoře Statistiky | O webu | Autor | Design | Optimalizace mělo být jakoby horní menu.
Synexter
Profil *
A ty "banner" jsou jen pro to az se tam nekdo da reklamu ;)
Tomasds
Profil
Obrázky jsou úděsně velké, např. na úvodní stránce mají 962131 bajtů.
Příklad: http://garunu.xf.cz/grafika/explo.PNG má 210 KB (214894 bajtů).
Synexter
Profil *
díky za ty obrázky toho jsem si ani nevšimnul
člen
Profil
Ja viem, to mi došlo, len by som na ne nenapísal "BANNER", ale "Tu môže byť aj vaša ikonka" a odkaz na stránku s kontaktom a podmienkami spolupráce. A jedna takáto ikonka bohate stačí.
Tým optimalizovaním pre rozlíšenia som myslel toto. Všimni si biely pás vpravo.

Amatér by som nepovedal, že si, ty si začiatočník, pretože keby si bol amatér, tak by som ťa hodnotil o 450% tvrdšie, pretože sám som "amatér". Amatéri sú všetci, ktorí sa tým neživia.
Miloš
Profil
člen+ Tomasds
Koukám, že než jsem stačil napsat příspěvek, tak jste se rozepsali.

Synexter
Tu jsou má příkrá slova:

1)
První vada – bumbrdlíček těměř megový. Pokus se to okrouhat tak na desetinu pod 100 kilobajtů.