Autor Zpráva
mildaL01
Profil
Prosím o zhodnocení připravovaného katalogu firem
Nejsem ani programátor ani grafik, jen mě to baví.:)
www.wd01.wz.cz
kletely
Profil
mildaL01
1) neprehľadné
2) počasie daj preč
3) chýba pätička
4) Kód je "nádherný" ;)
- CSS do externého súboru
- JavScript do externého súboru
5) vybrané z kódu:
<li style="{ list-style-image: url('images/bullet002.gif') }"><font class="ws8" face="Tahoma"><a href="masaze.html">Masáže</a></font></li>
- Font nepoužívaj!
- style="{ list-style-image: url('images/bullet002.gif') }": to sa dá dať aj do externeho súboru
6) to logo?! nič moc
7) title?
8) validator
9) kontrast
10) s vypnutími obrázkami je to nádhera :)
- logo zmizne
-
Hitman
Profil
1)Chybí patička.
2)Nepouzivej font.
3)Styly a JS dej do externího souboru.
4)Větší kvalitu obrázků.
Měsíček
Profil
Nepoužívej interní stylopisy ( atribut style="" ) .. za chvíli bude mít tvá stránka více znaků než má svět lidí.
yFang
Profil
Nějak mi nedochází souvislost mezi Windows a katalogem firem.
mildaL01
Profil
jj,díky moc všem,budu na tom pracovat...,a jinak všem kdo mi poradily s formulářem díky moc...
Mistr
Profil
mildaL01
Doplním kolegy:
(1) Absence klikacího loga.
(2) V MSIE 6 SP 2 se část textu v hlavičce (firem a institucí) ztrácí; je čímsi překryta.
(3) Jakým způsobem budou firmy do katalogu přidávány? Jak si kdo zamane? Takže tam o sobě napíše cokoliv?
(4) Text vyplňte v případě objednání firemní vizitky ze stránky http://wd01.wz.cz/pridat-firmu.html je velmi nevýrazný.
(5) Vyplním-li formulář špatně, vrátí se mi s chybovou informací a též s vymazanými všechněmi daty. Proč? To musím zasé vše vyplňovat znovu?
(6) Firemní vizitky je výhodné zadávat ponejprv chybně. Proč? Při prvním zadání stojí firemní vizitka Kč 300,-, při druhém a dalším již jen Kč 200,-.
(7) Proč bych měl použít právě Tvůj katalog firem? Proč ne třeba Firmy.cz, Zlaté stránky, Najisto a další? Co mi přináší užití Tvého katalogu? Jakou přidanou hodnotu oproti konkurenci nabízíš?
Hitman