Autor Zpráva
svasik
Profil
Nejsem žádný profesionální programátor, a grafik už vůbec ne, ale byl bych rád za ohodnocení webu o skautském oddíle. Odkaz
Falcon
Profil
1. anketa , počítadlo, pokec preč
2. pekny title - zmeniť
3. moc široké
4. zväčši texty
5. blikajúci text preč
6. Máš tam tabuľkovy layout?
Na začiatočníka nie je zlé ale radill by som ešte sa inšpirovať+ čítať nejaké tuty a hlavne skúšať a skúšať
Matty
Profil
svasik
Zkomprimuj obrázky, jen ta hlavička má nějakých 250 kB.
Například ten malý obrázek pod nadpisem Anketa zmenši v editoru, ne přes HTML (1600px × 1200px zmenšeno na 100px × 75px, 297.07 KB) (jak tak koukám, tak i ty ostatní).
Dekorativní obrázky vkládej jako pozadí, nikoliv jako obrázek.
Stránky se mi nelíbí, ale svůj účel asi plní.
Lexter
Profil
1) Hlavní věc a to je formátování textu. Používáš jej zcela špatně.

a) Není nutné používat kurzívu a tučný text všude. Používej je jen tam, kde se hodí. Třeba výňatky či fráze, které chceš zvýraznit. Je toho víc.
b) Necentruj text, špatně se čte.

2) Když máš nejakou informaci, která lze zapsat textem, tak ji textem zapiš a navíc textem, který se dá přečíst. Viz nadpis.
3) Je to trochu hopem, ale je důležité, aby všechny netextové prvky nesoucí informace byly přístupné i s vypnutými obrázky. Ale na to se zatím vybodni, zaměř se na text.
4) Chybou je stále stejný titulek webu. Tj, že když přejdu na nějakou podstránku, tag title zůstává stále stejný.
5) Chválím klikací logo.
6) Počítadlo je zbytečnost. Může to zajímat jen tebe a na webu může být skryté.
7) Snaž se nepoužívat interní stylování.
8) Nevidím jediný důvod k použití flashové navigace.
9) Tabulkový layout se už dneska nenosí. Používej divy a kaskádové styly.

Byla by toho ještě halda, ale www.jpw.cz ti pomůže. Studuj a studuj, pokud tě to zajímá, jinak bych spíš doporučil volně šiřitelnou šablonu. Ale hlavně se zaměř na obsah a strukturu textu, takhle se na to dívat nedá.
svasik
Profil
Falcon
1 všechno až na počítadlo tam má svůj význam....