Autor Zpráva
LukeZzZ
Profil
Ahoj lidi, mohli byste zhodnotit tenhle design? Bude to design pro více webů, jen s různým logem a různou barevnou kombinací. Tak jak se Vám to líbí?

http://www.zpmv.cz/web_temp.jpg
Falcon
Profil
páči sa mi jedine ten vector v hlavičke to si robil ty?
kletely
Profil
LukeZzZ
Pekné až na tú pätičku nehodí sa.
LukeZzZ
Profil
2FALCON: nn vektor jsme netvořil já, je stažený z jedné free galerie.

2KLETELY: díky, na patičce ještě nějak zapracuju a něco snad vymyslím :-)
joe
Profil
nn vektor jsme netvořil já, je stažený z jedné free galerie.
To je škoda, protože jediné co je na tom hezké, je ten vektor. Stránky působí dost amatérsky. Inspiruj se radši u nějakých webů a zkus udělat něco pro dnešní dobu.
regy
Profil
Jsem sice celkem amatér, ale to i já bych možná vyplodil něco lepšího.
LukeZzZ
Profil
2JOE: má to být jen jednoduchý design, který bude určen pro malý MicroSites nic velkého a složitého a proto i design by měl být jednoduchý.
2REGY: Tak určitě se dá vyplodit něco lepšího, neřekl jsem že ne :-)

--
A něco konkrétnějšího by nebylo. Již byla zmíněná patička. Na ní ještě zapracuji, ale co se Vám tam dál spiše nelíbí a nahradili byste to.
amon
Profil
LukeZzZ

mne sa to ktovie ako nepaci..tiez to na mna posobi dost amatersky..ale ten vektor je fakt pekny:-)

regy
Jsem sice celkem amatér, ale to i já bych možná vyplodil něco lepšího.
toto mi pride ako totalna samolubost...
joe
Profil
LukeZzZ
Tady o jednoduchost vůbec nejde, tady jde o zkombinování barev, různé prvky, velikost a typ fontu... I daleko jednodušší web může být daleko hezčí, ale chápu, že ne každý má pro to cit ;-)

--

Edit:

Abys chápal dobře, tím tě nechci odradit od tvorby designů, ale jen se ještě máš co učit. Taky si nemyslím o sobě, že dělám naprosto dokonalé weby, není to pravda :) takové neumím a neviděl jsem nikoho, kdo by to uměl ;)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.