Autor Zpráva
vizdal
Profil
Ahoj, prostřednictvím této diskuse bych rád získal profesionální hodnocení
internetové prezentace http://vizdal.wz.cz/
V oblasti webdesignu a vším s tímto spojeným se pohybuji cca 1 rok.
Děkuji za vzácný čas (!)
AMD
Profil
Myslím, že
Day: Friday, 8. 7. 2005
Actual Time: 09:25:08
je tam zbytečně stejně jako vstupní stránka. Pak nemám rád písmo Times New Roman, ale to už je asi věc názoru. CSS bych dal do externího souboru.
weckho
Profil
Proč sem pořád každej píše každýmu, že vstupní stránka je tam zbytečně, když tam musí být kvůli reklamě? Nenechá si přece reklamou kazit samotný stránky...
vizdal
Profil
Weckho:
Asi tak nějak...

AMD: jistě, že máš pravdu v tom, že to datum + čas jsou tam zbytečně, ale protože nejsem programátorsky
založený člověk, tak mi docela dalo kus přemýšlení, než jsem přišel na fintu, jak to toho scriptu zabudovat,
aby se tam před hodinami, minutami a vteřinami zobrazovala nula v případě, že číslo je menší než 10.
A navíc, lidi to mají docela rádi. Ničemu to nevadí a zas nějak extra velký to není. Myslím, že jde především
o obsah těch stránek a ten účel by to vesměs splňovalo.
Times New Roman (?) - asi síla zvyku a doporučení
CSS - taky jsem nad tím přemýšlel, ale ta hlavní nevýhoda (a ještě k tomu trochu nezkušenost), která
spočívá v tom, že když styl napíšu do externího souboru, tak se mi pak případné změny na lokálním
disku (a tedy při testu v prohlížeči) neprojeví, mi vadila. Styl můžu dávat do externího souboru v případě,
že je spolehlivě doladěn, což možná v současnosti je. Ale zase těch stránek není nějak extra moc, takže
se v tom prozatím vyznám. Ale napříště, když budu dělat třeba pro někoho stránky, tak budu tohoto zvyku
samozřejmě už využívat :-)

Díky za prozatímní připomínky
petris
Profil
weckho: Vstupní stránka je daleko víc otravná než reklama. Na webzdarma je kromě toho možné dát reklamu jen na spodek první stránky, kde by hlavně u vizdalovy stránky pod všemi těmi ikonkami úplně zanikla.
vizdal
Profil