Autor Zpráva
vodniobchod
Profil
Mrkněte na náš e-shop s vybavením pro vodní turistiku
Medvídek
Profil
http://vodniobchod.cz/

oscommerce není nejlepší volba :)
svadla
Profil
- na oscommerci neni co hodnotit, grafika vselijaka zadna
- nepresvedcili by jste me k nakupu

Pokud to myslis s eshopem vazne, nech si ho vytvorit na miru.
Miloš
Profil
1) Široké jak škoda slov (co třeba takhle max-height?)
2) Prehistorický kód (tabulky, font)
3)
<FONT FACE="Comic Sans MS" SIZE=4 COLOR="#FF0000"><B>NAKUPUJTE ZA NEJNIŽŠÍ CENY NA INTERNETU !! POVÁNOČNÍ SLEVY!!</B></FONT>
http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vthread&forum=29&topic=82135
4) Naprosto od okolního textu neodlišené odkazy
5) „Pokud jste přihlášen(á), přihlašte se, prosím.“ – Cože? Jakže?
6) Bílá písmenka na modrošedém (nebo co je to za barvu) pozadí jsou hodně nečitelná.
vodniobchod
Profil
No kámoš ještě dělá takovy jednodušší shopy, vypadalo by to podobně jako www.nejmoto.cz co myslíte na to ?
Medvídek
Profil
vodniobchod
Rozhodně lepší, než oscommerce :)
el mariachi
Profil
tak tak, určite radšej jednoduchšiu stránku (ale poriadne zabezpečenú!), ako oscommerce a tváriť sa, že máš shop :)
Honza_b
Profil *
nechápu proč oscommerce není nejlepší volba? Na jednoduchý eshop to bohatě stačí a pokud člověk umí aspoň trošku v php, tak si dokáže změnit grafiku, že to vypada hned jinak.
Viz. pár příkladů (nejsou moje, ale jsou to oscommerce)

1.
2.
3.
4.

Je ale pravda, že vodniobchod má základní grafiku
imploder
Profil
Ovládání je trochu zrádné: když si vyberu výrobce, tak se zobrazí výrobky všech kategorií od něj (ne jen zrovna vybraná kategorie), ale pokud chci nějakou konkrétní kategorii a věci od něj, tak ji musím vybrat nahoře v selectu a ne v menu. Pokud vyberu v menu, tak se výrobce zase odnastaví.
Nejlíp by to mělo fungovat, aby se dalo výrobkama procházet i v menu se zachováním vybraného výrobce a když si vyberu výrobce a jsem při tom v nějaké kategorii, tak abych v té kategorii zůstal.

EDIT: Nejmoto od kámoše se mi líbí víc, je to takové hezčí, přehlednější, míň roztahané.
vodniobchod
Profil
Díky za připomínky. Začátkem únara se na to mrknu. Tu OSC jsem využil jelikož sem neměl předtím jiné možnosti.
vodniobchod
Profil
Ahoj,
zajímalo by mě kam se to
1) Široké jak škoda slov (co třeba takhle max-height?)

Má dát. Tedy do kterého souboru té OSC.
vodniobchod
Profil
Ahoj,
mrkněte na to, trošku sem to poupravoval. Vím že ještě tu musím poupravit ale vrámci časových možností jsem na tom takhle
Jureček
Profil *
Docela dobrý,jen bych tam dal nějakou hlaviču,či motiv do rohu.Aby to rozbylo tolik té bílé barvy.
ninja
Profil
vodniobchod: zmensene fotky bez ohledu na pomer stran jsou osklive.
vodniobchod
Profil
Jureček
Už na tom pracuji.
vodniobchod
Profil
ninja
Vím o tom akorát nevím jak to udělat. Tam totiž když přidáváš zboží, tak dáš procházet a uploadneš fotku. Akorát ta fotka se sama zmenší do toho malyho a velkyho. Tam právě nejde vybrat fotku pro maly náhlady a pro normální zobrazení. Nevím jestli OS commerce pro to má nějakej template nëbo modul.
C
Profil *
a co takhle si ty fotky rucne spracovat tak aby po uploadu vyhovovaly rozmerum ? :)
radas
Profil *
C
a neni to moc pracne? co když jich vodniobchod bude mit řýdově tisice to u toho strávi zbytek života
vodniobchod
Profil
C
To by nešlo, přemýšlej !! Ber to tak že ta fotka co se ti uploaduje je pak použita jak pro miniauturu, tak pro obrázek, který se ti ukazuje, když klikneš na zvětšit. To by potom po zvětšení bylo furt stejně velky. A nevíc ta pracnost by tam taky byla !
ninja
Profil
vodniobchod: obrazek je fyzicky vetsi nez v nahledu v katalogu, jeho male rozmery a ctverhranost urcuje az HTML kod u obrazku width="100" height="80".

Staci tedy najit HTML sablone webu cast, kde se vypisuje obrazek zbozi a odebrat cast height="80". Pak budou obrazek stale maly, ale jeho vyska si prohlizec sam dopocita dle pomeru stran originalniho obrazku.
vodniobchod
Profil
Wow, to je dobry zkusím to. Mám testovací shop, jdu na to.
vodniobchod
Profil
Mrkněte na to, zkusil jsem to upravit.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: