Autor Zpráva
http
Profil
Ahojky přátelé,
zhodnoťte mi to truhlářství: www.truhlarstvi-fami.cz

Už do toho zírám asi moc dlouho, jestli se to dá ještě vylepšit nebo jsem jsem něco nevynechal a tak...

díky moc
pavel
-zAc-
Profil *
Fakt vydarené, kurát odkazy "o nás" a "kontakty" v hlavičke by som možno niečím jednoduchým oddelil. Nič viac sa tomu nedá vytknúť.
Miloš
Profil
Opera a FF – nalepené na sebe O NÁSKONTAKTY
IE 6 – tamtéž při zvětšení písma vyteče a schová se slovo NÁS

Opera – v horním menu přeteče poslední odkaz na nový řádek, podobně upadne třetí obrázek

IE 6 – odkazy v horním menu vytékají z bublinek (hover)

IE 6 – popisy obrázků (pruhy s červeným pozadím) jsou dlouhé i u krátkých textů

V bočním menu se mi text špatně čte. Perun suď, jestli je to těmi verzálkami, ale dost možná že ano, hlavně pak tím, jak jsou na sebe jednotlivá písmenka nalepená.
Zkusil bych odstranit verzálky, nebo prostrkat 1px mezerami (letter-spacing).
Nox
Profil
Menu není moc hezké, nedával bych odlesky ani cloud tag, ale celkově to vypadá docela dobře
Miloš
Profil
A ještě bych vytknul stále stejný <title>
http
Profil
no s tím O NÁS KONTAKTY mám fakt problé, to budu muset ještě poladit! :-(
zkusím nějaké vzdušnější písmo...

Miloš:
díky, mrknu na to...
Falcon
Profil
Už je to all right :D
Pekné , prehľadné ta červená v menu sa moc nehodí ale inak good :)
Miloš
Profil
Nerad bych, aby to vypadalo, jako že musím pořád rejpat; stránky se mi opravdu líbí, ale je potřeba ještě vychytat nějaké ty drobnosti.
A je docela možné, že jich bude víc, než jen těch, kterých jsem si věimnul:

Běžným odkazům by nezaškodil (klidně jen velmi decentní. ale aspoň nějaký) hover.

V bočním menu bych uvítal zvýraznění stránky, na které jsem (a možná, byť to není vysloveně nutné, její zneklikatění).

U kontaktního formuláře vítám javascriptovou kontrolu, ale:
1) u e@mailu nevadí, když není zavináč – kontrola formátu
2) u telefonu také chybí kontrola formátu – mohu odeslat písmena
3) vyplním-li e-mail, není požadován telefon, ale je-li vyplněn telefon bez e-mailu, je e-mail vyžadován. Co když (byť je to neuvěřitelné) žádný nemám? Je nutné ho uvádět?
4) Je sice fajn, že se z alertu dozvím, co chybí, ale co takhle ještě nevyplněný input obarvit a umístit do něj kurzor?
5) Mám-li vypnutý javascript, i po odeslání prázdného formuláře se dozvím, že „Děkujeme, email byl úspěšně odeslán! Kontaktujeme Vás co nejdříve“, neboli absence kontroly na straně serveru.

Větší náhled mapy je zde.“ Kde? Zde? Nerad klikám zde.. Nahradil bych např. textem „Zobrazit větší náhled mapy“ a nadto bych udělal samotný malý náhled odkazem s tímtéž cílem.

Červeným bublinám na obrázcích bych dal trochu průsvitnosti, aby pod nimi bylo možné obrázek aspoň tušit.

Na stránce http://www.truhlarstvi-fami.cz/vyroba-ze-dreva-truhlarstvi.php?stitek=okna přeteče římská jednička přes řádek (Opera, IE, FF):
Rodinný dům - Realizace vybavení interiéru
I
H13
Profil
Nádherná stránka s nádhernými efekty... Jen doufám, že autora někdo zdejší nenapadne za to, že neumí dělat webdesign, protože některé efekty nefungují v IE6 (bublina není vysoká jako celé menu a i když se autor snažil vyřešit průhlednost, IE 6 nejdříve zobrazí černé pozadí bubliny a pak se teprve nejspíše hackem vytvoří průhlednost).

Díky za takovou krásnou stránku, která mě utvrdila v tom, že i když se snažíš sebelépe a webdesignu zřejmě rozumíš, prostě pro starý prohlížeč, který je nesmyslně používán celkem velkou částí uživatelů, nemůžeš vytvořit kvalitní zobrazení jako je tomu u standardních prohlížečů ... (viz: http://diskuse.jakpsatweb.cz/index.php?action=vthread&forum=3&topic=89858&page=0 )
Mistr
Profil
http
K předloženému výtvoru si dovolím několik poznámek, jimiž doplním své předhodnotitele:
(1) Neustále totožný titulek stránky (tag TITLE v části HEAD) je záměrem? Já jen, že se nedoporučuje. Prosím srovnej strany Schodiště a Dveře.
(2) Ve stránce Kuchyňské linky - vestavěné skříně máš dva obrázky. Klepnu na levý, zobrazí se mi jeho náhled. Klepnu na pravý a nic. Mohu klepat o to usilovněji a nic. Zařídil bych stejné rekce na obrázky.
(3) Přiznám se, že mi dost dlouho trvalo, než jsem pochopil strukturu a funkci toho vodorovného "menu" pod logem. Domníval jsem se, že jde o vodorovné menu a chtěl jsem Tě upozornit, že zůstává neustále stisknuto první tlačítko Reference, i když si prohlížím stránku Okna. Co slovo Reference doplnit například dvojtečkou na konci, nebo text upravit třeba do podoby Z referencí:
(4) Nelíbí se mi skutečnost, že červené "bubliny" v pásu tří obrázků pod výše zmíněným menu vedou po jejich prokliknutí na stránku kategorie, nikoliv na daný článek. Zkoušel jsem to například ve stránce http://www.truhlarstvi-fami.cz/vyroba-ze-dreva-truhlarstvi.php?stitek=okna - klepu u prostředního obrázku na Vila Kladno a neděje se nic. Asi to mají rozbité nebo nedotažené do konce, říkám si.
(5) U náhledů obrázků bych uvítal, kdyby tyto zvětšeniny bylo možné zavřít prostým klepnutím na obrázek. Ne - zdržovacím - hledáním černého kolečka s bílým křížkem a najížděním na něj.
(6) Pokud si projíždím položky "menu", na obrázku v pozadí se váza na stole nehezky hýbe. Popojíždí po něm. Proč? Srovnej přejezd přes políčka Okna a Dveře. Pro informaci, mám prohlížeč Firefox 2.0.0.20.
(7) Uvítal bych, kdby třeba například ve stránce http://www.truhlarstvi-fami.cz/vyroba-ze-dreva-truhlarstvi.php?stitek=dvere se mi po klepnutí na obrázek

zobrazily přímo fotografie dané reference, nikoliv jen zvětšenina obrázku.
(8) Pokud si - opět v prohlížeči Firefox 2.0.0.20 - ve stránce například http://www.truhlarstvi-fami.cz/vyroba-ze-dreva-truhlarstvi.php?stitek=dvere chci prohlédnout nějakou referenci, najedu si myškou nad text Prohlédnout zakázku a fotografie. Klepnu na ni, leč co se nestane. Očekával jsem otevření stránka, avšak nápis ujel o něco níže a opět očekává mé klepnutí! Tak já tedy opět sjedu šipečkou níže a klepnu na odkaz. Nyní již funguje podle mých předchozích vizí a očekávání. Proč to zdržování? Nač to nejde rovnou na první pokus?
(9) Oceňuji ve stránce kontaktů informaci o původu mapy. Ale k mapám mám podobné poznámky jako Miloš - z mapy bych udělal rovnou odkaz na její zvětšeninu. V současné době máš pod mapou spoustu odkazů. Musím se zastavit a studovat, co vlastně který představuje. Nač to?
(10) Proč vlastně ve stránce kontaktů máš pod mapou odkaz s textem Najít Naší firmu na mapě? Ve zvýrazněném slově by snad mělo být malé písmeno, ne?
(11) Do stránky bych doplnil i různé identifikační údaje, které se hodí především ekonomům, jako jsou IČ, DIČ, číslo účtu atp.
http
Profil
H13
hale to nic není na jednom compu v práci na IE7 ta průhlednost nejprve lehce orámuje bubliny černě a pak teprve naskočí a vyhladí okraje a černá zmizí. Druhý počítač, opět s IE7 to neudělá, takže jak to potom řešit a to jsou IE7. Takže mi nezbývá než se na to vykvajznout...


Miloš
- no uznávám ten form jsem mohl vymazlit daleko lépe, udělám to - máš pravdu že v php to nekontroluju, prostě to jen odešlu...
„Rodinný dům - Realizace vybavení interiéru
I“

Zkusím ten název reference dát ještě nad obrázek a uděla to ho klikací aby to klikání na obrázek tolik nesvádělo pro zobrazení detailu.
- levé menu poladím, to je dobrý nápad, ale v každé stránce je dost výrazný titulek kde jsem..

Nevím na co koukáte, ale title má pokaždý jiný titulek:
Zakázkové truhlářství FAMI - SLUŽBY | Špaletová okna | Tesařství | Kuchyňské linky | Dveře | Euro okna | Schodiště
- mustr je stejný ale to co je tučně se mění - myslíte že bych to měl ještě více odlišit? A tohle "| Špaletová okna | Tesařství | Kuchyňské linky | Dveře | Euro okna | Schodiště", nechat jen na homepage?


Mistr
- některé obrázky jsem dostal v tak nechutné formě že je lépe je nezvětšovat, počítám ale s tím že je postupně vyměníme za nové, ale ted jsem musel proacovat s tím co jsem dostal... :-( byl to redesign stránek - jen pro představu: "http://www.truhlarstvi-fami.cz/old/" jen ti tam nepůjdou už stránky které se dotazují na db... (tabulky už neexistují)

(4) Nelíbí se mi skutečnost, že červené "bubliny"
máš pravdu to není moc logický, upravím to...

(6) tak to asi nevyladím, bůh ví co to tam dělá... jestli ta průhlednost nebo pozicování a z-index ap. nehledě na to že můj FF2 na MAC to nedělá, tak to asi nedoladím :)

- další tvé body dávají smysl - ještě to projdu. díky


ALE jen pro představu, byl to redesign stránek a jen proto abych o toho klienta nepřišel, protože už je to můj dlouholetý klient, tak jsem to vzal i za hodně hodně hodně malé peníze... (hluboko pod cenu za kterou jsem ochotný ráno vstát a zapnout MACa :-D)
a protože jsem totálně zavalený prací a čas který jsem na to měl, peníze které jsem za to dostal, výsledku bohužel odpovídají....

Díky moc za Váš čas, víc hlav víc ví... :)
Pavel
Miloš
Profil
http
víc hlav víc ví
Víc hlav, víc zelí.
Mistr
Profil
http
Nevím na co koukáte, ale title má pokaždý jiný titulek
Skutečně? Já srovnával například stránky
- Schodiště, kde je titulek Zakázkové truhlářství FAMI - SORTIMENT | Špaletová okna | Tesařství | Kuchyňské linky | Dveře | Euro okna | Schodiště
- Dveře, kde je titulek Zakázkové truhlářství FAMI - SORTIMENT | Špaletová okna | Tesařství | Kuchyňské linky | Dveře | Euro okna | Schodiště
Kde je rozdíl?
http
Profil
Mistr
no tam zrovna né, protože to je pořád sekce SORTIMENT, ale upravím to jak říkáš a ty klíčový slova potom dám jiný, vždy podle sekce... to by se mohlo vyhledávačům líbit víc...

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: