Autor Zpráva
zuzka
Profil *
jako autor stránek nejsem objektivní a tak budu ráda za jakoukoli připomínku, nalezený nedostatek
jsem amatér - nadšenec, tak prosím nekamenovat
www.zuzka.otahal.biz/bela
dík zuzka
Meleme
Profil
- postrádám tam jednotnost. V jedné sekci máš nadpis velký (fotogalerie), jinde je menší a na jiném místě (odkazy) a někde není vůbec (vzkazy)
- hned u prvního odkazu "Co je nového - stručně" - slovo stručně není odkazem. Buď bych ho vymazal nebo bych ho dal taktéž klikací.
- odkazům bych přidal nějaký hover (po najetí myši se změní barva - třeba), pokud to neumíš, podívej se na http://www.jakpsatweb.cz/css/css-prakticky.html#odkazy .

Do zdrojového kódu ti vrtat nebudu, vidím, že jsi ho dělala ve Frontpagi, takže by to asi nemělo smysl

Jinak nevím, jsou to takové pohodové stránky:-)
Charlie
Profil
Vypada to pekne, nenasilne.

Akorat sekce "Trampoty" je moc dlouha, kdyz chci pohnout se scrollbarem, tak prejedu nekolik stranek. To je tak asi moje jedina vytka.
Radek Hrabůvka
Profil
Na začátečnický web dobré. Trampoty bych řadil naopak, nejnovější nahoru. Ve fotogalerii mají být zmenšeniny. Target "main" je zbytečný, když máš stejný "base target"Postupně se nauč styly, místo:
<p align="center" style="margin-top: 0; margin-bottom: 0"><a href="nekam.htm" target="main"
style="text-decoration: none"><small><strong>text odkazu</strong></small></a></p>
do hlavičky (sekce head):

<style>
p {font-size: medium; font-weight:bold; text-align:center; margin-top: 0; margin-bottom: 0}
a {text decotation: none;}
a:hover {color: #123456;}
</style>

Velikosti písma a barvy samozřejme dle libosti.
zuzka
Profil *
Díky všem!
trochu jsem to upravila, je fakt, že stránky prošly dost dlouhým vývojem (já taky :o) a tak jsem nějak nevnímala tu různost nadpisů.
Zjednodušila jsem menu, trampoty asi zatím krátit nebudu a, i když se to hodně dělá a je to dobrý kvůli načítání, nějak se mi nechce přeřazovat trampoty.