Autor Zpráva
nosek
Profil *
Protože jsem amatér, který neovládá HTML, nechal jsem si ve škole nainstalovat FrontPage, ve kterém jsem stránky kompletně vytvořil. Vím, že se obrázek na titulní stránce v některých prohlížečích nezobrazuje, ale nepřijde mi tak důležitý.
Mám problém s odkazem v seznamu. Stránky jsou zaregistrovány v sekci jazzová hudba. Přesto mi nenachází link na úvodní stránku. V Google je to vpořádku.
Adresa webu: http://sweb.cz/vso.rce/
AMD
Profil
Napiš do hlavičky kódování.
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1250" />
Pak bych odstranil vešekerý jedící text (jestli ho tam je víc) a vyměnil třeba za tučný. K rámcům a FP se vyjadřovat nebudu. Obrázky v menu jak s ezmění po najetí, to je opravdu šílený. (FF 1.0.6 na Linuxu)
BLASTER22
Profil
celkem se mi blbě čtou ty stínované nápisy...kdyby byl stín trochu blíž, bylo by to mnohem čitelnější.
Falco
Profil
Úvodní stránka je nepřehledná s tím pozadím. Mnohem účelnější bude dát místo obrázku jenom barvu. Ty další stránky raději nehodnotím, ale to menu nahoře ti tam moc nesedí.
Jinak mám web trochu rozhozený (Firefox), takže by ses na to mohl podívat i v jiných prohlížečích (pokud to teda není účel).
Harold
Profil
Obsah dobrý,, ovšem design to už je horší... ovšem nato že seš začátečník ujde..Jinak nedoporučuju používat frontpage...když už "WYSIWYG" (What you see is what you get neboli Co vidíš je to co dostaneš) tak bych radši zvolil Macromedia Dreamweaver Mx nebo 2004... Patří mezi profesionální nástroje (naproti Frontpage který je na "ohodně" nižší úrovni) a taky tomu odpovídá kvalita výsledného kódu! , který je ohodně lepší než ve frontpage...
Ke kódu radši nic psát nebudu(jak sem se díval bylo by toho hodně)
K designu jenom toto ... zkus si prolízt internet a dívej se na různé designy,, hodně se z toho člověk poučí..
BLASTER22
Profil
souhlasím, mnohem lepší je Dreamweaver než FrontPage
weckho
Profil