Autor Zpráva
Kalhotka
Profil *
Děkuju za reakce.
Jsem nováček, tak každá rada drahá a potěší :)
kalhotka
Kalhotka
Profil *
[#1] Je to open source, na hlavní fotku nekoukejte bude jiná, spíš mě zajímá, jak vám to připadá jako celek, jestli umístěná koše, informací apod..je v pořádku bo tak. Fotky budou taky jiné. Díky
Nox
Profil
Nepůsobí to na mě moc důvěryhodně, vzhled je jednak dost zastaralý (šedý, strohý) a jednak,
logo je dost zlé a spolu s faviconou vůbec nesedí ke zbytku

Vím že je to nepoměr, ale tak zhruba srovnej to třeba s prací Marka Leváka: http://designme.sk/referencie/petadore.jpg
Je to sice pro zvířata, ale aspoň hrubou kvalitou a různýma znakama....i když zrovna tenhle design by k tomu celkem seděl taky, kdyby
se chlupáči vyměnili za nějakou pohlednou slečnu/paní
Kalhotka
Profil *
[#3]
Je to ještě ve fázi připrav, proto avicon apod jeste neni poreseny...ale nechci to vest jako luxusnipradlo.cz apodobne.
libi se mi napis Kouzelnepradlo a chci to vest v tomhle smeru...ve tmave fialove a svezi zelene..
ten eshop co ukazujes neni vubec spatnej
Nox
Profil
Nikde jsem nemluvil o luxusním, ale...píšeš o fialové a zelené a přitom je to vše šedé...takže nechápu...jestli je to tak rané fázi, že vlastně design vůbec není, tak nevím co tu řešíme:)
Ono ten odkazovaný web (luxusnipradlo) je sice nekvalitní, ale ke svému tématu se hodí víc
Kalhotka
Profil *
No design mam predstavu tak, že každá hlavička bude tmavě fialová jak jsou napisy : produkty, informace apod..Pismo tam zelene..pozadi v tom jednom ramecku svetle tmave fialove :) Logo už mam vymyslene ale ja sama ho nedokazu nejakym zpusobem zpracovat, mam ho jen na papire :) Ale obrazek co tam vidis s Herzigovou tam nebude, spise bude o polovinu uzsi a ctvrtinu kratsi, melo by v levem rohu obsahovat logo a vpravem neco jako vitame vas v novem apod...