Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
matthew Profil |
#1 · Zasláno: 30. 5. 2009, 14:01:07
Prosím o kritiku designu
http://koder.okamzite.eu/projekty/rr/rr3.jpg |
||
fuckin Profil * |
#2 · Zasláno: 30. 5. 2009, 15:00:18
konecne povedeny design po dlouhe dobe. Jedine co bych vytkl je to ze vsude jsou ostre hrany, pak to nevypada jak web 2.0..jinak moc pekny
|
||
Nox Profil |
#3 · Zasláno: 30. 5. 2009, 15:28:55 · Upravil/a: Nox
matthew
Moc nelíbí.... 1) Velmi ostré barvy, nedá se na to moc dívat 2) Netuším, o čem web je 3) Levá (menu) a pravá (cosi) strana jsou zpracovány dost nenápaditě 4) Hledej má nízký kontrast.... 5) Chtělo by to přidat ještě nějakou odlišnou barvu na oživení, takto je to celkově nějak utopené 6) Postavy vpravo nahoře nekvalitně ořezané Jinak je to docela jednoduché, ale to nemusí být nutně mínus |
||
Lexter Profil |
#4 · Zasláno: 30. 5. 2009, 16:57:01
Příliš monotóně laděné. Mít jednu dominantní barvu není špatné, ale nesmí se to přehnat.
|
||
fuckin Profil * |
#5 · Zasláno: 30. 5. 2009, 18:14:35
naprosto nesouhlasim, barevne je to sladene vcelku dobre.
|
||
stepan Profil |
#6 · Zasláno: 30. 5. 2009, 23:49:20
Na mne to barevně působí také příliš ostře, skoro až agresivně.
|
||
imploder Profil |
#7 · Zasláno: 31. 5. 2009, 01:30:33
„2) Netuším, o čem web je“
Asi by ses měl naučit číst, je to hned v prvním odstavci. |
||
ninja Profil |
#8 · Zasláno: 31. 5. 2009, 01:49:56
1. Take nechapu, o cem web je. Porada krouzy, tabory, kurzy nebo jen Ringoturnaje? Jake dovednosti? Leve ani prave menu mi nepomaha, stejne jako motto.
2. Rozdeleni navigace vlevo/vpravo je neprakticke, daleko od sebe. Nechapu prave menu. 3. Hledani jsem si nejdrive nevsiml. |
||
Nox Profil |
#9 · Zasláno: 31. 5. 2009, 11:21:25
imploder
„Asi by ses měl naučit číst, je to hned v prvním odstavci.“ To jsi ale nepochopil, co jsem tím myslel Podle webdesignu by měl člověk poznat, o jaký web jde i bez toho, aniž by si musel něco číst |
||
Smajda Profil |
#10 · Zasláno: 31. 5. 2009, 15:00:15
vypadá to parádně :o)
|
||
Časová prodleva: 15 let
|
0