Autor Zpráva
typic76
Profil
Ahoj, jsem začátečník-řekl bych úplně na začátku.Snažím se vytvořit stránky pro malou firmičku pro kterou dělám. Je mi jasné,že to není nejlepší,ale podívejte se mi prosím někdo na ty stránky zda jsem neporušil nějaký zásadní pravidla tvorby webu.Děkuji s-klimatizace
Werewolf
Profil
typic76:
Tak například hlavička, horizontálín menu a vertikální menu jsou na sebe dost nalepené. Taky není poznat, kde začíná patička a kde je proměnlivý obsah stránky. Jinak design je hezký, akorát mi připadají zbytečná ta... zrcadla - že se TOSHIBA pozpátku čte ABIHSOT, mi připadá nedůležité.
fuckin
Profil *
podle az moc predesignovane...hlavne ten styl pisma u obrazku se me nelibi.

-bile pozadi menu se prolina s trosku sedou barvou dole, jde tam videt ta hrana (pouze u kvalitnich monitoru ci priblizenim)
-ty obrazky me prijdou jako delane ve wordu pomoci wordart nebo jak se to jmenuje...hlavne to pismo me to pripomina
-dale bych vyhodil ten udaj kolikaty jsem navstevnik, to opravdu nikoho nezajima, ukazuje to na malo zkusenosti autora, nereknu podrobnejsi statistika ale takovato na homepage zbytecne kazi dojem..
-nejsou ty obrazky az moc komprimovane? Kvalita u me nic moc
typic76
Profil
Werewolf
Ano dívám se,že s tou patičkou je potřeba něco udělat,takže zatím děkuji za reakci a radu.
typic76
Profil
fuckin
Obrázky jsou ve wordu.Díky za upozorněni na statistuku na homepage-zruším to.
Mistr
Profil
typic76:
(1) Sdílím poznámku kolegy Werewolfa; též se nedomnívám, že zrovna v logu by obrázek napravo musel být zrcadlově obrácený tomu nalevo. Udělal bych jej (co se týče čtení) "normálně", byť umístěnou takhle na šikmo.
(2) Proč jsou ve stránce Reference v sekci Poslední akce - červen 2009 dva nápisy AKCE?
(3) Zapracoval bych ještě na textu stránky O nás. Například v oddíle Kdo jsme, co děláme je věta Radek Šauer se zabývá, dodávkou a montáží klimatizace. Nehledě na to, že v kontextu s ostatními větami příliš nedává smysl, se ptám, proč je za slovem zabývá čárka?