Autor Zpráva
Manny
Profil *
Prosím o přípomínky k webu o amatérském basketbalu.
Ve světě web tvorby jsem také amatér, takže očekávám Vaše návrhy na vylepšení. Díky.
www.sokol-basket.webz.cz
Taps
Profil
Manny
1) title zůstává stále stejný
2) nástěnka aktualit - http://www.sokol-basket.webz.cz/test/index.php?str=aktuality mi barevně neladí s ostatními barvy na webu
3) na http://www.sokol-basket.webz.cz/test/index.php?str=odkaz by bylo dobré udělat odkazy podtržené
4) také by bylo vhodné aby v menu zůstala označena po kliknutí
5) rovněž postrádám klikací logo
6) ještě bych barevně odlišil pozadí celého webu, např. nějaký vzorkem
iFlux
Profil
1. No tak proti www.sokol-basket.webz.cz si vylepšil to menu, jelikož to obrázkové bylo fakt děs. Teď to je v pohodě.
2. Kód přehledný.
3. Nástěnku bych nejspíš barevně sladil s webem.
4. V patičce máš ze seo-servisu 91 %, ale pokud by si udělal kontrolu teďka znovu, tak by to kleslo na http://seo-servis.cz/source-zdrojovy-kod/1645749 . Jelikož tam máš jednu chybku.

Jinak pokud si začátečník, tak paráda jen tak dál. ;)
Miloš
Profil
Vcelku hezké, stránky působí příjemně; přesto se i zde nějaká ta moucha najde:
a) Hover v menu by nemusel posouvat text.
b) Odkazy v textu (ne v menu) bych podtrhal je to detail, ale podtržený odkaz o sobě jednoznačně říká „jsem odkaz“. U nepodtrženého musím chvíli přemýšlet. To nemají návštěvníci webů rádi. Já taky ne.
c.1) testováno v MS IE 7+, FF 2+, Opera 8+ – to nikoho nezajímá, to klidně smaž. Každého zajímá jen to, jestli mu stránku fungují, ale nebude kvůli tomu měnit prohlížeč.
c.2) A na tohle: kontakt | validní dle specifikace W3C taky každý prdí zvysoka. To, že je stránka validní, vypovídá jen o tom, že je validní. I validní stránka může být hnusná a nepoužitelná, jakož stránka, na které se budeš cítit dobře, může být krutě nevalidní.