Autor Zpráva
SoulTrain
Profil *
Ahoj, s webem začínám a tohle je můj dá se říct první výtvor:-D Chtěl bych na něho slyšet jakoukoli kritiku. A třeba i nějake návrhy na zlepšení. Jsou to jednoduchý stránky pro známého. A nešetřte mě!;-)
Odkaz: soultrain.wz.cz

Moderátor Chamurappi: Doplněn odkaz.
Radek9
Profil
Na to, že je to první výtvor to nevypadá vůbec špatně. Jen by to trochu chtělo udělat něco s kontrastem v hlavičce a patičce. Potom by sis měl trochu pohrát s nadpisy a tak dále. Sice to potřebuje úpravy, ale jen tak dál ;-)
jso
Profil *
[url=soultrain.wz.cz]soultrain.wz.cz[/url]
SoulTrain
Profil *
Radku díky, myslíš že bys mi mohl nějak pomoct s tím kontrastem? Moc nevím co myslíš ale díky. Na fóru jsem celkem nováček a nevím co znamená ten příspěvek od "jso"?
jso
Profil *
SoulTrain
ale, pokoušel jsem se o odkaz. Kontrastem Radek9 myslel, aby například v hlavičce se text "Zaměřeno na detail" neztrácel. Tedy šedá ne tmavé zelené není moc vidět. Něco jako černá na bíle.
zatinka
Profil
Nevypadá to špatně, dovolím si pár postřehů:

1) na to, že je hlavička taková velká, v ní dohromady nic není a zbytečně zabírá místo. Buď bych ji doplnila ještě dalšími tematickými prvky (ovšem lépe ořezanými, nebo trošku zvětšila logo, případně, snížila celou hlavičku.
2) zvolená zelená je vcelku hezká, ale šedé písmo je velmi špatně čitelné, spíš ho zaměň za bílé. Ostatně nebála bych se texty v hlavičce zvětšit
3) zvětši rozestupy mezi řádky (line-height) aspoň na 1.6, takhle nikdo nebude texty číst.
4) v pravém menu (Kontakty) jsou ty dělící zelené čáry nalepene na texty, zvětši odsazení
SoulTrain
Profil
Moc Vám děkuji za postřehy. :-) Abych pravdu řekl nečakl jsem, že se budou líbit:-) Ještě jednou děkuji!
Str4wberry
Profil
1. Stále stejný <title>.
2. „O společnosti“ a „Nabídka služeb“ má stejný text schválně?
3. Kontaktní formulář si nepamatuje zadané hodnoty.
4. Na mnoha místech bych přidal padding (vyjma menu) — přijde mi to dost nalepené na sebe.
SoulTrain
Profil
Str4wberry