Autor Zpráva
marfy
Profil
Ahoj chtěl bych zhodnotit mou stránku www.chata-sachovka.cz jak po stránce designu, kvality, obsahu prostě všechno.
Nejsem nějakej profík spíš samouk.

Díky za všechny názory ikdyby to mělo bolet :-)
MichMond
Profil
Není to špatný líbý se mi, ale pozor, když chceš nějakou část zvýraznit tak používej jeden druh barvy a stylu. Takhle tam vydím modrou červenou žlutou, něco tučné něco né. Drž se přísloví qvantita není kvalita. Jinak je to hezké :-)
16patrick
Profil
mne sa to páči tiež, pekny dexing aj farby...len to menu- ako hovoril predomnou radsej to daj iba tucne a nie farebne
Lexter
Profil
Přimlouval bych se za přepsání jídelního lístku přímo do stránek. Takto je to velmi nešikovné.
marfy
Profil
Teď mi to něco blbne v IE, jsem si hrál se stylama, tak jdu hledat chybičku.

Jinak v MENU odstraním tu žlutou a jídelní lístek přepíšu.

EDIT: Teď jak jsem v menu umazal ten žlutý text, tak se mi zdá že to je až moc zelené. Možná by to tam chtělo dát nějaký vzor nebo něco tak. Nenapadá vás něco?
Ofi
Profil
Stránky se mi líbí(jako uživateli) - jednoduché, logické..

kód - snaha o XHTML - ale věř nevěř je to HTML - přepiš deklaraci na HTML 4.1 vyhoď xmlns xml a net zápisy a máš krásně validní html 4.01

změn:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> 
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="cs"> 


podle tohoto:
http://validator.webylon.info/check?uri=http://www.chata-sachovka.cz/&type=HTML+4.01+Transitional

restaurace: souhlas s Lexterem - taky bych se přimlouval za přepsání jídelního lístku přímo do stránek. ten lightbox je fakt na ho...uby :D

školy v přírodě - ten obrázek bych zarovnal/změnil tak aby končil dole na úrovni menu a zprava na úrovni headeru...aby to mělo nějaký řád..

layout - nevim jestli to tak má být ale mam to nalepený na horním okraji - možná bych to kousíček poodsadil ;)
marfy
Profil
Ofi

Takže
1) změnil jsem doctype