Autor Zpráva
Syney
Profil *
Ahoj, mám dotaz na laiky i odborníky.

Jsem studující programátor c-sharpu a hlavně grafik ale flashy rozumím jen na úrovni animací bannerů a podobně...
Potřeboval bych v jednou flash webu upravit pozadí (přebarvit). Graficky si poradím, kdyby to bylo v html, je to hračka, ale tady opravdu nevím. =(

Lze si vytáhnout všechny použité obrázky z fla projektu a zeditovat si je ve vlastním grafickém programu a následně překopírovat? Či jiné řešení, které bych zvládl?

Díky za odpověď
velBloud007
Profil *
"Lze si vytáhnout všechny použité obrázky z fla projektu a zeditovat si je ve vlastním grafickém programu a následně překopírovat? Či jiné řešení, které bych zvládl? "

Ano, lze:
1. Otevri nevy FLA.
2. Ve starem FLA otevri knihovnu (F11).
3. Klikni na dany obrazek v knihovne a zkopiruj (pomoci praveho tlacitka - copy).
4. Do noveho FLA na scenu nebo do knihovny vloz zkopirovany obrazek (pomoci praveho tlacitka - paste).
5. Exportuj obrazek v pozadovanem formatu (File - Export - Export Image...).

A pak si uz staci upravit obrazek v danem grafickém editoru.
Syney
Profil *
Děkuju za odpověď

Obrázek ven dostanu, upravím si ho dle potřeby třeba ve photoshopu, ale už ho nevrátím do animace aby byl původní součástí a pohyboval se a reagoval na uživatele stejně jako původní obrázek.

Dám příklad: Mám pohyblivé menu, chtěl bych tam přikreslit k tlačítkům statického motýla. Vytáhnu si grafiku tlačítka, upravím graficky, ale zpět do animace ho nedokážu implementovat aby při spuštění dělalo efekty stejné, jako mělo nastavené tlačítko předtím.
velBloud007
Profil *
Melo by stacit nahradit stary obrazek, ktery je vlozen v danem MovieClipu novym (proste ho vlozit do MovieClipu, nebo jineho symbolu). A nebo poklepes v knihovne na ikonku obrazku, ktery chces nahradit a otevres okno Bitmap Properties a tam jsou tlacitka Update nebo Import, pak uz jenom staci vybrat upraveny obrazek.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.