Autor Zpráva
El Miňo
Profil
getProperty
Skúšam, skúšam neviem prečo. V živote som nepotreboval funkciu getProperty. Tak som si chcel vyskúšať ako to funguje a ono mi to nejako nefunguje.:/Spravil som si jednoduchý príklad preťahovatelného buttonu,ktorému som dal na scéne instance name "tlacitko":

on (press) {
startDrag(this);
}
on (release) {
stopDrag();
}

Super preťahujem odkliknem stojí,ale...
chcel som, aby sa mi to pretahovatelné tlačítko vrátilo ana pôvodnú x-vú pozíciu po stlačení nejakého inéhobuttonu. Do prvého snímku na scéne som si dal skript:

domov = getProperty(tlacitko, _x);

...čo som pochopil, s poslania tej funkecie, že do premennej domov vkladám pôvodnú pozíciu "tlacítka".
Vytvoril som si další button na scénu a tu som mu dal príkaz:

on (release) {
domov = true;
trace("vrat");
}


.......nevracia!!!!!!

Pomoc!
Vďaka
Hanz
Profil
El Miňo
A jak by tohle mělo podle tebe jako fungovat? To co píšeš mi jaksi nedává smysl. Když si to přečtu jak to funguje:
Proměnná domov je rovna souřadnici x objektu tlacitko.
Když zmáčku tlačítko tak se hodnota domov rovná pravda. A ještě si vypíšu vrat.

Přesně tohle jsi napsal. Tak si přeber co je na tom divého, že to nefunguje. Tohle by fungovalo:
domov = getProperty(tlacitko, _x);


on (release) {
tlacitko._x=domov;
trace("vrat");
}
El Miňo
Profil
Ano skriptovanie mi vôbec nejde, ale liečim sa už roky. Veľmi pekne ďakujem je to ako keby si mi vytrhol boľaví zub :)
El Miňo
Profil
a propos ako by som mal vyriešiť vrátenie tlačítka aj na y-ovú pozíciu?

Takto?

domovx = getProperty(tlacitko, _x);
domovy = getProperty(tlacitko, _y);


on (release) {
tlacitko._x=domovx;
tlacitko._y=domovy;
}

Nedá sa to štíhlejšie?
Hanz
Profil
El Miňo
domovx = tlacitko. _x
domovy = tlacitko. _y

on (release) {
tlacitko._x=domovx;
tlacitko._y=domovy;
}
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0