Autor Zpráva
pedro-7
Profil
Chcem sa opytat chcel by som sa naucit s flashom napriklam chcel by som vytvroit galeriu fotografii ktora by sa postupne sama preklikavala alebo galeriu ktoru by uzivatelia prepinali existuje na to nejaka kniha? ci je to javascript? ci sa to da naucit na internete? poprosim daku radu.. :)
Rellik
Profil
Proč chceš dělat něco co už dávno někdo udělal? Prohledej web a určitě najdeš nepřeberné množství takových galerií. Pokud to chceš ale zkusit vytvořit jen tak sám pro sebe, tak knížka možná pomůže. I když osobně bych to v tomto případě řešil pitváním nějakého staženého kódu a zjišťováním jak to celé funguje a podle toho programoval svoji aplikaci... ;)
pedro-7
Profil
No jj ale ja chcem vediet proste flash alebo javascript aby som vedel aj daku inu aplikacie spravit pre sebe tak existuje taka kniha ma niekto taku na predaj alebo da sa kupit nazov? at.. :)
margin
Profil *
Hotové flash galerie a tutoriály jsou třeba na http://www.hongkiat.com/blog/30-free-flash-photo-galleries-and-tutorials/
Rellik
Profil
pedro-7:
ja chcem vediet proste flash alebo javascript aby som vedel aj daku inu aplikacie spravit
No tak to jsi měl napsat rovnou že se chceš naučit flash nebo JS, takhle většinou dostaneš radu, že si to můžeš stáhnout... Jinak spíš než flashem bych se zabýval Javascriptem (jQuery).
http://knihy.cpress.cz/javascript-pro-webove-vyvojare.html
http://knihy.cpress.cz/?p=searching&search=jquery&searchBy=title&dir=desc
pedro-7
Profil
Rellik, Rellik:
Vdaka rellik ta prva kniha je programujeme profesionalne dobra? pretoze s java som uplny zaciatocnik..
weroro
Profil
Java a Javascript sú dve rozdielne veci. Pozor na to. ;)
pedro-7
Profil
tak ako teda naco je potrebne javascrip a aco je potrebny flash? chcem spravit galeriu napr... tak co treba na to??? aby mi to islo na stranku
weroro
Profil
JavaScript a Flash sú dve rozdielne "technológie" (v úvodzovkách preto, lebo som si nie istý, či je JavaScript technológia).