Autor Zpráva
kořen
Profil
mám situaci, kdy je potřeba řešit zvuk u tlačítka takto:

on(rollOver) {
sound.gotoAndPlay(1);
}

("sound" je MC, který osahuje zvuk)

funguje to v případě, že zvuk je do MC vložen na časovou osu do políčka 1..

když ale do prvního políčka vložím stop(); a zvuk vložím na pozici 2, přepíšu výše uvedené na gotoAndPlay(2); zvuk se nepřehrává... nedokážu si to vysvětlit, dokáže to někdo jiný ?
Hanz
Profil
kořen
Když je tom gotoAndPlay, tak by to mnělo skončit na snímku 1 a zvuk je na snímku 2
kořen
Profil
ale když je tam gotoAndPlay(2), tak by to mělo začít od políčka 2, ne ??
Hanz
Profil
kořen
To jo, ale pak to přejde na políčko 1 a zvuk se vypne (ani nespozoruješ že se zapl)
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0