Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
kořen Profil |
#1 · Zasláno: 22. 2. 2006, 01:53:11
mám situaci, kdy je potřeba řešit zvuk u tlačítka takto:
on(rollOver) { sound.gotoAndPlay(1); } ("sound" je MC, který osahuje zvuk) funguje to v případě, že zvuk je do MC vložen na časovou osu do políčka 1.. když ale do prvního políčka vložím stop(); a zvuk vložím na pozici 2, přepíšu výše uvedené na gotoAndPlay(2); zvuk se nepřehrává... nedokážu si to vysvětlit, dokáže to někdo jiný ? |
||
Hanz Profil |
#2 · Zasláno: 22. 2. 2006, 14:43:53
kořen
Když je tom gotoAndPlay, tak by to mnělo skončit na snímku 1 a zvuk je na snímku 2 |
||
kořen Profil |
#3 · Zasláno: 22. 2. 2006, 19:29:36
ale když je tam gotoAndPlay(2), tak by to mělo začít od políčka 2, ne ??
|
||
Hanz Profil |
#4 · Zasláno: 24. 2. 2006, 19:32:31
kořen
To jo, ale pak to přejde na políčko 1 a zvuk se vypne (ani nespozoruješ že se zapl) |
||
Časová prodleva: 18 let
|
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.
0