Autor Zpráva
Croog
Profil *
Ahoj,
mám flash prezentaci o několika scénách. Když na scénu umístím tlačítko a dám k němu
on (release) {
gotoAndStop("Scene 24", 1);
}

tak po kliknutí vše v pořádku funguje. Většinou.. Potřebuju mít ale na scéně tlačítko, které vyvolá nějaké okýnko s krátkým textem a dalším tlačítkem, které teprve umožní přejít na jinou scénu. Bohužel tomuhle tlačítku můžu dát gotoandstop v jakkékoliv formě ale prostě se to nehne. :( Zkoušel sem před to rvát _root a podobně a stejně nic. Nemůžete mě někdo nakopnout?

Nutno podotknout, že jsem ve flashi začátečník, ale zase na druhou stranu programuju v desítce jiných jazycích a flash (Macromedia Flash 8) je co se týče chování a přehlednosti naprosto tragickej. :( Kontrola skriptu v actionscriptu vždy projede ok, ale ve výsledku mi toho vždy pracuje tak 10%.. Zbytek neznámo proč nedělá to co má. A nějakej použitelnej debug sem nenašel...

díky moc za Vaše rady, snad je to jen mojí neschopností
Hanz
Profil
Croog
No dokuď to neuvidím tak ti nepomůžu (nejde to určit).

Kontrola skriptu v actionscriptu vždy projede ok, ale ve výsledku mi toho vždy pracuje tak 10%
Script máš třeba dobře (správně napsný), ale né na to co má dělat. Flash nemůže nikdy poznat, jestli se odkazuješ dobře, protože s za určitých podmínek můžeš odkazovat dobře a někdy zase ne.
Croog
Profil *
Tak sem udělal skript, kde to je vidět.
První tlačítko funguje.
Druhé používá komponentu pro okno a z něj už se do druhé scény dostat nemohu. No a pod třetím tlačítkem také nejsem úspěšný. Kdyby ses na to podíval, moc by si mi pomohl.

Musel sem to dělat dvakrát, Flash 8 se totiž jednou odporoučel ke spadnutí. :( Jinak on nepodporuje klávesové zkratky pro copy-past?? To mě štve úplně nejvíce!
Croog
Profil *