Autor Zpráva
bodyremover
Profil
a dalsi problem na svete...nevim jak je to mozny, ale celkem jednoducha animacka se seka na notesu (pentium 1.7GHz) a na normalnim kompu (nejaka 333Hz nebo co toje) to beha normalne...je mozny ze je sekani zpusobeny interni grafickou kartou?
Gekon
Profil
To by nemělo, spíš bude problém v paměti.
bodyremover
Profil
v pameti sotva...bez problemu to beha na kompu kterej jich ma jenom 256 a ten notes ma 512 ddrII k tomu...pak tady mam treti komp na kterym sem to spoustel a je to 666Mhz se 384 jestli dobre pocitam a na tom se to taky seka...jinak ten prvni komp 333MHz ma integrovanou grafickou kartu a ta 666 ma rivu tnt2 32MB takze mi teda reknete v cem to do ****** je...??? zacinam z toho bejt docela zpruzenej protoze to takhel nemuzu publikovat a cas bezi...
mata
Profil
Celkem jednoduchá animačka...

- neanimuješ vektorový objekt obsahující hodně řídících bodů? (složitá křivka?)
- nepoužíváš nějaké neustále se aktualizující výpočty?
- necyklí v animačce něco?
brambor
Profil *
typnul bych to na to, že jak píše mata se tam v animaci něco cyklí...
gloryX
Profil
Určitě jste si všimli, že když program vede na nekonečnou smyčku, tak to při náhledu Flash pozná a nabídne ukončení skriptu. Takže až takovéhle cyklení to být určitě nemůže. (navíc by se animace sekla na jakémkoli počítači)

Nicméně to může být jiná komplikace typu cykl, například:
Potřebujeme hlídat nějakou událost, po stisku tlačítka změníme určitou proměnou na konkrétní hodnotu. Někde jinde neustále přechody mezi snímky kontrolujem, zda není proměná právě té konkrétní hodnoty. Toto vytíží procesor alespoň na 70% i když nepracujete s grafikou. Lepší je stavět "statické" programy a využívat jiné metody pro zajištění událostí.

Je pravda, že určité výhody může mít počítač s výkonější grafickou kartou... Ale může to být i velikostí cache paměti. Bodyremover se zmínil, že to běží pomalu na notebooku. Jak známo, do notebooků se často montují celerony nebo jiné na cache chudé procesory...
bodyremover
Profil
gloryX: ke konstrukci ty animace...pochopte ze se jedna o naprosto trivialni animaci typu 4 obekty (na kazdym z nich je MotionTween) a poté co 3 z nich zmizi z obrazovky se 4 rozjede normalni rychlosti (od teto chvile bezi animace normalni rychlosti). proste fakt netusim a netusim a este jednou netusim...
a k ty cache...koukal sem na to sandrou a moje stanice(pentium4 2.8GHz - 512kb) ma stejnou cache jako na tom notesu (pentium 1.7GHz - 512kb)...a pak tady mam este dva kompy na kterjch sem to zkousel ty sestistofky ktery maj cache 256kb...na jednom to de, na druhym ne...takze pochybuju ze to bude keskou...
FlashManiac
Profil
bodyremover
no ja bejt tebou tak se ykusim kouknout, esli se ti tam neco porad nevraci zpet nebo neco porad nestetujes.. ja jsem napr zkousel 15x/sek testovat 1800 polozek pole, jeste laodvoat a unloadvat a vytezovalo mi to PC na 50%.. chzba nebude ve Flashi,ale pravdepodovne v tom kodu.. nevim sice jakej OS nas kopnuty na tech starsich PC ale pokud je tam nejakej WIN98, winME, tak je mozny ze tyhle starsi OS nevyuzivaj nejaky FCE napr pro praci s grafikou nebo tak ne(i kdyz ted jenom hadam),ale v kazdym pripade bych si radsi otestoval tu vlastni strukturu tvoji animace..
clt
Profil *
ked uz sme pri tom vytazeni procesora, mam dve otazky.ň

Vo flashi mam spraveny kalendar+ cas+ticker(scrollujuci text s zdrojom v xml), cele je to prehnane cez Zinc 2,5 (nieco ako mProjector) a vyexportovane ako desktop aplikacia. Problem je, ze to zerie 80-100% procesoroveho casu. Je to vinou toho Zinc-u? Necakam ze budu takto vytvorene aplikacie ktovieako rychle, ale co je vela, to je prilis.

Druha otazka suvisi s prvou a je trochu off topic....Sucasne s tou aplikaciou potrebujem mat spustenu prezentaciu v PPT, kde je naimportovane video, pricom pri prehravani to zase zerie 100% casu. Pri prehravani mimo PPT sa to pohyuje okolo 10%.

Da sa to prve, resp. druhe (najlepsie oboje) vyladit? Ako? Diky..
Toto téma je uzamčeno. Odpověď nelze zaslat.

0